Öiset aatokset


Viime yönä näin unta Jerrystä… Siinä unessa me taas melkein, kunnes hän puki päällensä ja tuumasi : Mehän voisimmme vaikka… Heräsin!

Heräsin siihen, että Tytsä seisoi vuoteeni vieressä ja pyysi lupaa lähteä hakemaan Vävykin meille! Annoin luvan, vaikka oli aamuyö. En hennonut kieltää, sillä jäin valvomaan ja mietin asiaa omalle kohdalleni. JOS Jerry soittaisi minulle, niin voisinpä hyvinkin lähteä 🙂

Tilanne on vaan se, että Tytsä ja Vävykki eivät ole yhdessä. He ovat eronneet. Siitä huolimatta he tuntuvat tapailevan. Tytsä on mustasukkainen ja omistushaluinen ja siihen se heidän suhteensa kai kaatui. Luulen ymmärtäväni, että he kuitenkin tykkäävät vielä toisistaan. Heidän ystävänsäkin saattavat heitä tämän tästä yhteen. Silti, jään välillä aprikoimaan, ettei Vävykki vaan käyttäisi tilannetta hyväkseen???

Minun on vaikea mennä sanomaan, että jätäppä se poika, jos ei tuosta mitään tule! Vaikka, minä olen pysynyt nyt tiukkana! Naamiksessa en laita viestiä ja onnittelen siitä joka päivä itseäni! En ole hänen saatavilla, vaikka tavallaan olen.

Pahin koitos on vielä edessä. Meidän on nähtävä! Parempi olisi kuin emme näkisi koskaan, mutta kun se ei vaan tule onnistumaan tai sitten minun olisi luovuttava harrastuksestani. En halua hänen hymyilevän minulle! En halua hänen kosketusta! En edes halua hänen puhuvan minulle! Voi kun hän voisi vaan olla vakava ja sellainen jotenkin ärsyttävä, mutta kun tiedän ettei ole!

Kuulin kun nuoripari tuli. En saanut unta. Valvoin….

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s