Hyvä vitutus auttaa…


Vitutus on tervetullut lisä! Kyllä, tekee oikein hyvää, kun voi raivota ja olla vihainen, niin onpahan sekin aika pois murehtimiselta. Kyynisyys valtaa sijaa…

Olen yrittänyt valmistaa Pelimiehen rippijuhlia. Eilen en jaksanut olla kotona, sillä niin oli synkkä fiilis. Lähdin juhlapaikalle. Sain olla siellä ihan yksin. Laitoin musat soimaan ja aloin hommiin. Siivosin ja katoin pöytiä. Liinotin ja laitoin astioita. Välillä makasin sohvalla ja itkin. Sitten taas jatkoin. Mietin jos vaikka mitä ja kaiken keskeltä nousi vahva ajatus, että pysyn kaukana kaikista miehistä!

Tom on hyvä apu! Hah, ja ei tartte kuvitella mitään. Minulle jo ehdotettiin Tomia. En ole niin miehen puutteessa, että minun pitäisi sen takia pilata hyvä ystävyys. Sitä paitsi, olen satavarma, että Tom on täysin samaa mieltä! Hän on minun tukeni. Niin, ja kun liikun hänen kanssaan, antaa ihmisten luulla mitä vaan. Parempi niin, sillä siten kukaan ei voi lähestyä minua! Tom vietää parasta aikaa eloaan erään naisensa kanssa 😉

Kun tulin kotiin, aloin paistamaan poikasille kalaa. Kaikki sujui ihan käsikirjoituksen mukaan, vaan kun sain kaikki paistettua, en saanut hellan levyä kiinni. Namikka jäi käteen. Mietin, mitä tehdä? Parasta olisi ollut soittaa Jerrylle, joka on alan ammattilainen, mutta enhän minä voinut. Soitin huoltomiehelle, joka tuli siis iltakymmeneltä. Olin jo siihen mennessä ratkaissut ongelman itse irroittamalla kaikki hellan sulakkeet. Huoltomies katseli tilannetta ja kertoi, että voisi sen korjata, mutta kun ei ole valtuuksia, niin jos jotain sattuu, hän on kusessa. Oli pakko kertoa hänelle, että minä se tunnen yhen ammattilaisen, vaan kun juuri ollaan sovittu, ettei enää nähdä, niin ei vaan voi! Huoltomiestä nauratti ja sanoi, että mitäs jos se olisikin tarkoitettu niin, että teidän täytyy vielä tavata 😉 Torppasin hänen niin hyvän ajatuksen.

Kyllä vitutti! Olin väsynyt, flunssa päällä, juhlat tulossa ja vehkeet hajoo. Silti tuntui ihan hyvältä raivota. Mielenkiinnolla odotan, mitähän seuraavaksi? Samaan sotkuun vaan. Yritän silti keksiä jotain ratkaisua, miten taas selvitä tästäkin….

Jerryä polen koko ajan syrjään. En halua muistaa mitään. Koitan kehittää jotain inhon ja raivon sekoitusta. Hyvin auttoi sekin, kun Pelimies palasi kaupungilla ja kertoi nähneensä Jerryn jonkun naisen kanssa….

– Kiitos tuostakin tiedosta!

– Ole hyvä! Oli muuten ihan susiruma akka, pahempi ku minun persereikä…

Tosi lohduttavaa! Hyvä niin, Jerry saa pyörittää piiriään ihan miten tykkää, minä olen siitä ulkona!

One thought on “Hyvä vitutus auttaa…

  1. Päivitysilmoitus: Toivon kipinä ? | Päivien Kimallusta

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s