Rakkaus ei ole minua varten !


Totuus on se, että minulla ei ole toivoakaan! Se selvisi eilen illalla ja sattui. Onhan se ollut kaiken aikaa selvillä, mutta kun minä saamarin pässinpää en vaan ole suostunut uskomaan. Olen hölmönä kuvitellut, että kyllä kaikki hyväksi muuttuu. Kun ei muutu!

Pahinta oli se, että Tom luuli kai myös jossain vaiheessa niin. Kun yritti saada Jerryä samoihin tapaamisiin. Jerry ei tullut. ”Juttelin” Jerryn kanssa eilen ja sanat ovat sanotut! Tunnen itseni niin tyhmäksi. Miksi en voinut jo alussa vaan uskoa sitä, miten asiat ovat?? Kaikki merkit olivat ilmassa kaiken aikaa. Ehei, kuvittelin vaan olevani niin ihana, ettei minua voi vastustaa.

Itkin! Taas! Voi, miten olen itkenyt yhden miehen takia ja miten turhaa ja hölmöä se on! Elämän kun voisi paremminkin viettää. Valvoin kaiken yötä ja pyörin tuskissani, kun uni vaan ei armahtanut. Ajatukseni kiersivät yhtä ja samaa kehää. Kaikki se hylätyksi tulemisen paska valui päälleni joka kohdasta.

Aamu venyi pitkäksi, koska onneksi edes aamulla sain vähän nukuttua. Olo oli hirveä ja olin erittäin otollinen flunssalle, joka myös puski päälleni. Kiitti, mitähän seuraavaksi? Tom soitti! Oli tuomassa minulle yhtä avainta. Tuli kiire. Puin päälleni ja tein pikameikin, ettei Tom näe minua siinä kunnossa, naama itkusta turvoksissa. Menin pihalle. Tom näki tilani silti. Aika helppoa, koska en mahtanut märälle naamalleni mitään. Sanoin sille, että jos joskus pääsen tästä kuiville, niin jos vielä alan haihattelemaan jonkun perään, ammu minut!

Me emme tapaa Jerryn kanssa! Hän sanoi, että parempi niin, koska hän ei halua minun joka kerran rakentavan toiveita. Niin on paras, hän on niin oikeassa. Olen siis niin samaa mieltä, sillä jos hän ei osaa olla ja käyttäytyä niin kuin ”kaverin” kuuluu, on todella hyvä ettei me nähdä! En millään voi käsittää sitä, että aina tavatessamme, hän on kosketellut minua.

Minulle ei saa enää puhua rakkaudesta – siis paskempaa asiaa ei minun kohdalle voi tulla! Se ei vaan ole minua varten ja se minun olisi pikkuhiljaa uskottava! Muuta ongelmaa ei ole, vain se, miten pääsen siitä eroon?????

Jonain päivänä nousen ja Luoja minua varjelkoon enää tähän paskasuohon vaipumasta!

8 thoughts on “Rakkaus ei ole minua varten !

  1. Voi ei. Olen tosi pahoillani puolestasi. Kyllä sinä vielä nouset, voimia siihen!

  2. No, nyt varmaan pystyt pikkuhiljaa rämpimään ylös tuolta suosta, kun et enää elättele turhia toiveita. Päivä päivältä helpottaa, vaikkei nyt siltä tuntuisikaan. Tsemppiä!

  3. Vai niin tässä sitten kävi. Ikävää! Mutta kyllähän sinä selviät, kun olet aina selvinnyt vaikka mistä. Koville se ottaa, mutta päivä päivältä helpottaa. Ensin niin vähän, ettet edes huomaa ja sitten pikku hiljaa enemmän ja enemmän…..kunnes tulee päivä, ettei enää satu. Ja se tulee varmasti! Voimia ja tsemppiä!!!

    • Niin Sari, kaikesta huolimatta, on pakko katsoa totuutta silmiin!
      On sitä paskemmistakin soista rämmitty kuiville, vaikka olisi kuin raskasta…
      Kiitos!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s