Juhannuksena….


Juhannus, ja minulla ei ollut siis niin mitään suunnitelmia. Tytsä lähtee omien kavereiden kans, Pelimies ei ole liioin kiinnostunut siitä, mitä me yleensä tehtäis(mentäs jonnekin rantaan). Pien mies nyt lähtis mihin vaan, mutta tosi auki se on ollut. Kunnes…

Tänä aamuna nousin taas aikaisin. Tässä hotlassa, missä olemme yötä, saa kahvia vasta klo 8:00, joten olen ajan kuluksi lukenut uutisia koneelta. Ja sitten tuli Jerry! Tiesin sen, että ennen kuin lähtee töihin, tulee ”moikkaamaan”. Jutskailimme kaikkea ja sitten kysyin miten ja milloin hän haluaa tuliaisensa… Olenko sittenkin laskelmoiva nainen??? Ostanko tuliaisia vain siksi, että olisi hyvä syy tavata? En tiedä,mutta kerronpa sen, että itelleni en ole ostanut mitään. Jerrylle olen hommannut kolme juttua ja kaikissa on signeeraukset, omistuskirjoitukset. Minusta vaan on niin kovin ihanaa ilahduttaa, nähdä hiukan vaivaa kun hankkii jollekin ihanuudelle jotain ihanaa. Mitä hän vastasi???

Hän kysyi, missä olen juhannuksena? Kun vastasin, etten missään, niin sitten! Ai kamala, miten minussa alkoi soitto ja laulu. Muutenkin se mies ottaa minua sydämestä. Kun huomaan, että häneltä napsahtaa viesti, sillai kummasti heti muljahtaa, Ihan samalla lailla kuin sunnuntaina, aina kun hän katsoi minua. Herra varjele, miten tuntui että henki salpautuu.

Tänään kotiin ja sitten juhannus, nam! Jos vaikka ihan vähän saisin hipasta…

2 thoughts on “Juhannuksena….

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s