Haluan roikkua löyhässä hirressä!


Juu, kyllä olen lomalla. Otin koneen mukaan, sillä toisin kun luulin, en kykene olemaan ilman Jerryä! Ihan sama, aivan perseestä kaikki päätökset, sillä en vaan pysty. Roikun mieluusti siinä löyhässä hirressä, kunhan vaan saan olla edes jotenkin Jerryn kanssa!

Eilen illalla ”juttelimme” pitkään ja olin ihan kujalla. Aluksi olin niin surun murtama, että miksi jätin hänet, miksi luulin, että se auttaisi asiaa? Se tuntui niin hyvältä päätökseltä, mutta ei ollut sitä, ei todellakaan! Se mursi minut. Kerroin sen Jerrylle, miten surullinen olen ja miten saatanallinen ikävä minulla on… Kun sitten jatkoimme jutustelua, Jerry mainitsi, miten hyvännäköinen olin! Että mitä??? Jerrykö sanoi niin ja miksi ihmeessä? Olin ihan oikeasti ihan puulla päähän lyöty. Olenhan minä saanut kuulla sellaisesta, mutta olen aina jättänyt omaan arvoonsa. Nyt kun Jerry niin kertoi, minut olisi voinut kaataa heinän korrella. Lisäsi siihen vielä, että haluaisi kanssani sänkyyn, mutta ei voi, koska minulla on niin vahvat tunteet, eikä voisi käyttää minua hyväkseen… Ei ole totta!

Oli miten oli, niin ei Jerry ihan tunteeton ole! Sydämeni lauloi, sillä ihan kuin olisi päästy askel eteenpäin. Lisäksi se, että Jerry haluaa kaiken aikaa olla yhteydessä minuun. Jospa minä uskoisin vanhempia ja viisaampia ja ottaisin opikseni, että miehen eteen joutuu tekemään töitä. En taida sittenkään antaa periksi, sillä minä haluan Jerryn, en voi olla ilman häntä.

Tänään olen sitten ollut lasteni kanssa reissussa. No, Pelimies ei ole mukana, koska hän on rippileirillä. Sen sijaan Tytsän exä on 🙂 Meillä on ollut tosi kivaa. Kännykän avulla olen ollut kaiken päivää yhteydessä Jerryyn, tekstareilla ja FB:n kautta. Se hassu mies on vastaillut kaikkiin viestihini. Kun illalla laitoin kaikkea ja etenkin sitä, että olisi ihanaa jos hän olisi mukana, niin mitä teki hän? Kuittasi, ettei voisi, koska en voi olla hänen kaveri. Siis kiva piikki ja silti olin siitä mielissäni 🙂 Kerroin, että ehkä sittenkin voisin yrittää…ja että on tosi vaikeaa kun ei tiedä mitä tehdä, mikä olisi oikein? Siihen hän vastasi, ettei hänkään tiedä…

Ihan kuin ilmassa olisi jotakin? Tai sitten minä vaan kuvittelen…

2 thoughts on “Haluan roikkua löyhässä hirressä!

  1. Selvästi ilmassa on jotakin! Anna sen miehen tunteiden kehittyä, selvästi häntä pelottaa vielä liikaa……minusta on hienoa, ettei hän halua käyttää sinua hyväkseen. Sekin on osoitus siitä, ettet ole hänelle täysin merkityksetön….Mukavaa lomaa kuitenkin!

    • Annan, annan, mie ootan sitä vaikka kuin, sillä minulla on pieni aavistus siitä, ettei peli sittenkään ole vielä menetetty!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s