Sanoiko joku sen olevan helppoa ?


Homma hoidettu, mutta mikä on onnistumisprosentti, niin se jää nähtäväksi. Ihan perseestä! Niin ku minä luulin, että se on siinä, paskat on…. Se mies, Jerry, on jotain niin käsittämätöntä!!!!!

Hän aamulla ”jutteli” minulle FB:ssa ja sitten soitti kun oli tulossa hakemaan. Oli niin vitun IHANA!!!! Höpötteli aivan mahtavia ja meillä oli niin hauskaa. Kosketteli minua ja minä häntä, eikä ollenkaan kavahtanut sitä???? Menimme sinne minne piti, tapasimme ne ketä meidän piti ja tunnelma oli loistava. Pariskunta, jonka tapasimme, oli minun tuttuja ja meitä niin paljon vanhempia, että olisivat voineet olla meidän isä ja äiti. He saivat tutustua Jerryyn ja näin, että se oli kaikin puolin onnistunut, kaikkien kannalta. Pariskunnan nainen tiesi minun ja Jerryn tilanteen ja vinkkasi minulle aina silmää. Kehoitti jatkamaan valloitusta, sillä miehet eivät ole aina niin helppoja, niiden eteen joutuu näkemään vaivaa 😉 Hän näki sen, kuinka Jerry kohteli minua… joka oli niin tavattoman kiltti ja huomaavainen.

Kun olimme paluumatkalla, niin loppumetreillä kerroin ehdotukseni. Kerroin, kuinka vaikeata minun on olla, kun niin rakastan ja hän ei. Miten joudun pitämään suitsia tiukalla. Hän kertoi ymmärtävänsä. Silti sanoi taas kerran, ettei käsitä, miksi olen häneen rakastunut? Voi hemmetti, sanoin, että se onkin minun ongelma, että älä mieti sitä. Niin, että olisi kuitenkin parempi, ettei me nähtäis… Siis, se oli kamalaa! Tämän päivän jälkeen haluisin kahta enemmän nähä häntä, koskettaa ja nauttia hänen hymystään, hänen hauskoista jutuistaan… En kerta kaikkiaan tiedä mitä tekisin 😦 Miten voikin olla niin vaikeaa!

Huomenna lähden lasten kanssa kolmen päivän reissuun. Auttaakohan se yhtään… Niin ja viime viikonlopun lohtuseksikaveri tarjoais lisää lohtua? Suostuisi jopa tulemaan tänne, ajamaan yli 200km.  En taida käyttää tilaisuutta hyväkseni, sillä haluan Jerryä, haluan Jerryn, haluan vain ja ainoastaan hänet.

Niin, miten voikin olla vaikeata 😦 Miksi sitä itkettää niin vitusti ?????

6 thoughts on “Sanoiko joku sen olevan helppoa ?

  1. Voi sinnuu…
    Mutta toisaalta… Hienoa, että on tunteita. Pahempi juttu, jos ei tuntisi mitään. Jos mikään ei tuntuisi miltään.
    Kyllä sä tästä(kin) selviät! Aikansa kutakin, kuten tiedät. Voimia!!

  2. Ei se voi ollakaan helppoa, kun tunteet ovat noin voimakkaat. Mä kuitenkin jossain sopukoissani uskon, että Jerry lopulta ymmärtää tämän tilanteen ja haluaa sinut. Tahdon uskoa niin! Haluan, että tällä stoorilla on onnellinen loppu….Mukavia lomamatkapäiviä teille kaikille!!!

    • Sepäs se, eikö rakkaus ole aina voimakas tunne???
      Voiskohan miehen saada sillai väsyttämällä…. 🙂
      Niin, ja kun en nyt sillai ole vonkaamassa mitään parisuhdetta, haluan vain viettää aikaa Jerryn kanssa.
      Kiitos kannustuksesta!
      Lomapäivät ovat ihania!

  3. Samaa toivon kuin Sari: että stoorilla on onnellinen loppu ja hauskoja lomapäiviä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s