Miten minä selviän…


Tää se päivä on….kun parhaan kykyni mukaan yritän jättää Jerryn! Olemme nyt viestitelleet niin ahkerasti ja olen jatkanut valitsemallani linjalla. Olen antanut edelleen palaa ja kaiken aikaa rakastanut! Jopa niin, että Jerry on asettanut minut epäilyksen alaiseksi. On niin kultainen ja ihana. Tiedän, että tykkää minusta ja siksi minusta tuntuu aika hurjalle esittää hänelle tänään päätökseni. Siis oikeasti minua pelottaa, onko se sittenkään oikein…

Ajattelen taas Jerryä… Minä en millään haluaisi pahoittaa hänen mieltään. Sen kuitenkin teen ja vieläpä harkitusti. Vaikka hän on pahoittanut minun mieleni, paljon pahemmin, mutta se taas ei ole harkittua… Voi helvetti, miten voikin olla vaikeaa!

Reilun tunnin päästä hän tulee minua hakemaan….Olen paniikissa! Ihan liekeissä silti, sillä aion päästä itteni irti!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s