Ystävä tunnetaan!


Pakko nyt selventää hieman sitä, että Tom on ystäväni. Mies, jonka kanssa meillä on hyvä ystävyyssuhde, täysin platoninen! Siis sellainen ystävä, jolle voi kertoa huolensa ja joka seisoo tukena, kun on paha olla. Tom on auttanut minut pystyyn useita kertoja. Osaa vaan olla sellainen tukipilari ja tietää sen. Hänellä on luultavasti muitakin minun kaltaisia ystäviä. Hän on elämää nähnyt ja kokenut, enemmän kuin keskivertokansalainen, mutta on osanut kääntää asiat oikein päin. Moni, siis yllättävän moni luulee, että meillä on sellainen suhde, koska liikkumme niin paljon yhdessä. Juttelin tästä erään vanhan kaverin kanssa ja hän nauraen totesi, kuinka sitä vaan on niin romantiikan nälkäinen, että näkee suhteen joka tilanteessa, koska se vaan on jotenkin niin kivaa 🙂 Niin, ja jos Tom olisi minusta sillai kiinnostunut, olisin kai jotenkin huomannut sen? Olisi kai jo yrittänyt jotain? Olisi koskettanut? Vaan, kun ei, kerran on halannut – viime vuonna kun antoi minulle synttärilahjan ♥ Onneksi ei, sillä minä en millään muotoa voisi kuvitellakaan Tomia muutoin kuin näin!

Tänään Tom tuli hakemaan minut lounaalle töistä. Istuimme tunnin syömässä ja juttelimme taas kaikkea. Kun tässä kerroin, että edellisellä kerralla Tom kertoi viimeisistä joron jälillä olostaan, niin nyt oli minun vuoroni purkaa taas Jerry-tilanne. Sanoin, ettei Jerryn ja minun kaveruudesta tule mitään, koska se ei vaan ole sellaista kuin vaikkapa minun ja Tomin. Kerroin, miten piinaavaa se on kun siinä on se jännite ja minä vaan en ole toipunut. Tom yritti nauraen taas saada minua tolkkuihini, etten ottaisi niin vakavasti, että kuinka kaikki ihastumiset menee ohi nopeasti. Piti palauttaa Tomille, etten todellakaan ole mikään eilisen teeren poika ja tiedän mitä on ihastuminen ja mitä on se kun oikein rakastuu(perseestä!). Hän siinä kertoi, että onhan hänkin juuri nyt ihastunut, siihen viimesimpään, mutta pitää olla järki matkassa. Hyvä on, minä olenkin ihan järjetön! Kerroin, että minun olisi ihan parasta kun en tapaisi Jerryä! Johon hän, että niin, poissa silmistä, poissa mielestä ja kyllä se jo neljän vuoden päästä alkaa helpottaa 😀

Kun lähdin Tomin kanssa syömään, olin ihan siipi maassa. Tytsä oli juuri ilmoittanut, ettei päässytkään kouluun!!! Töissä oli tullut juuri sellainen honkkeli, että lähdin suorastaan vauhdilla lounaalle ja kun pohjaviritys oli Jerry-painotteinen, niin olin ihan peikko! Vaan kun oli ruokatunti lopuillaan, olin kuin uusi ihminen, kiitos Tomin!

Kun palasin sorvin ääreen, juttelin työkaverini kanssa. Ensin työasioista hiukan kireään sävyyn, mutta kun ne oli selvitetty, niin sitten palasimme normitilaan. Kerroin hänelle muutamalla sanalla, että Jerry saa jäädä… Siinä samassa sain tekstarin – Jerryltä! Ihana viesti, minkä luin moneen kertaan – bimbo!!! Ei siinä mitään kummempaa kuin että oli kahvilla ja sunnuntaina sataa 😉 No, nätisti oli kirjoittanut.

2 thoughts on “Ystävä tunnetaan!

  1. Eihän tuo Jerry jätä sua millään rauhaan, vaikka toisaalta niin haluisit.
    Ihana mies Tom, todellinen aarre ystäväksi.
    Mihin kouluun Tytsä haki?
    Hajanaisia mietteitä tässä…

    • Ei jätäkkään, siksi minun on tehtävä se 😦
      Tom on aarre, onneksi on onnea ystävissä kun ei ole onnea rakkaudessa.
      Tytsä haki lukioon ja keskiarvo ei riittänyt! No, otin yhteyttä rehtoriin ja hänellä on vielä mahdollisuus päästä haastattelun kautta, mutta se on vasta elokuussa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s