En anna itseäni hänelle !


Vituiks män, nii ku suoraa sanotaa. Ku illal viel uudestaa panin itteni näkyviin FB:ssä, että tsekkaan paria kaveria, niin kappas, miten Jerrykin sinne pelmahti, vaikka oli jo poissa. Kerkesi jo viestiä laittaa ja koska laittoi erään kuvalinkin, minun oli pakko kommentoida – perse! Tein sen kuitenkin hyvin vähäeleisesti ja lyhyesti. Hän toi esille omat juttunsa ja kun minä yritin tuoda omani, ei kommentoinut. Poistuin niin vihaisena, että päätin entistä tiukemmin jatkaa valitsemaani tietä….

Odotan vain pyhää, kun vietämme sen yhdessä. Menee miten menee, mutta sen jälkeen meinaan ”jättää” hänet. Tiedän, että se tulee olemaan vaikeaa. Jos minä en saa häntä, ei hänkään saa minua! En vaan kykene millään tälläiseen peliin, mikä minua niin sattuu. Vaikka kuin olisi ihanaa olla hänen kanssaan, mutta jos minun täytyy kuitenkin olla kaiken aikaa kädet, mieli ja sydän sidottuina, niin en vaan kykene 😦

Toivon, että minulla on voimia, kanttia ja vaikka mitä, että pystyn. Voi olla, että olenkin heikko, enkä voikaan luopua hänestä. Miten sitä voikin olla niin vaikeaa. Eräs iäkkäämpi ystäväni neuvoi minua vaan olemaan cool, etten näyttäisi/kertoisi hänelle tunteitani ja antaisin ajan kulkea ja katsoa mitä käy. Minä en kuitenkaan voi, Jerry tietää jo tunteeni ja miten minä ne peitän??? Kun minusta näkyy kaikki aina kilometrin päähän. Mitään naisten peliä, että jotenkin vaan nakittaisin hänet itelleni, en osaa, enkä halua. Jos hän ei huoli minua, se on selvempääkin selvää ja siihen on tyytyminen.

4 thoughts on “En anna itseäni hänelle !

  1. Vinkkinä jatkoa ajatelle pystyt estämää näkymisesi fb:ssä niinkin, että muut paitsi jerry näkevät sinut paikalla. Avaat keskustelu ikkunan (lista paikalla olevista) ja ylhäällä on rataksen kua. paina sitä ja lisäasetukset. Pahoittelut epäselvästä ohjeesta ja suomenkielestä 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s