En tunne pelisääntöjä !


Minä en ole niitä, jotka lemmellä leikkivät. Tai jos lähetään leikkiin, täytyy olla selkeät pelisäännöt. Nyt olen huomannut olevani keskellä mitä uskomattominta peliä ja minulla ei ole hajuakaan, miten sitä pelataan. Pyörin mukana kuin puolukka p****ssa  ja olen ihan pyörryksissä!

Koska kävin niin kierroksilla su-iltana, pidin pintani! Hoidin eilen yhen Jerryn asian ja laitoin siitä hänelle hyvin asiallisen viestin, siinä kaikki! FB-asetuksiin tein niin, etten ole hänelle paikalla. Muutenkaan en ollut paikalla illalla, sillä olin nin väsynyt. Menin ajoissa nukkumaan.

Jos tässä pelissä on tarkoitus nauttia toisen tunteista, niin hyvä. Minäkin tavallaan nautin siitä, etten olekkaan tavattavissa. En halua olla se pelinappula, jota siirrellään mielensä mukaan. Katson miten, käy ja sitten, jos en näe mitään ratkaisua, vihellän pelin poikki!

Tom kävi eilen luonani töissä ja joimme kahvit. Samalla hän kertoi viimeisimmän naisjuttunsa 😉 Minusta se oli hauska ja jälkeen päin mietin, että siinä se ero on! Minulla on siis miesystäviä, jotka voivat ihan surutta kertoa kaikki naishuolensa minulle ja minä mieshuoleni heille. Jos minun pitäisi olla Jerryn kanssa sellainen ystävä, ei tulisi mitään! Puhumattakaan siitä, että jos Tom tai J katsoisivat minua sillä silmällä tai hipailisivat minua, niin se ei vaan sopisi.

Vielä kun keksisin jonkun tavan toimia. Olisi niin helppoa, jos Jerry ei olisi niin ihana. Minun on vaan kerättävä kaikki tarmoni ja huudettava lisää voimaa, että pystyn vastustamaan sitä lumoa. Näin tämä ei kuitenkaan toimi!

8 thoughts on “En tunne pelisääntöjä !

  1. Teit kyllä varmasti ihan oikein tuossa Jerry -jutussa. Itseäsi sinun pitää tässä ajatella eikä ketään muuta. Toisen tunteilla leikkiminen on liian julmaa peliä kenelle tahansa.

    • Keksin itelleni nyt niin paljon korviketekemistä, etten vaan roikkuisi koneella, missä on niin helppo ”tavata”. Illat hillun nyt jossain muualla…

  2. Tsemppiä ja voimia tuohon ”erkaantumiseen”. Jotenkin ikävältä kuulostaa Jerryn toiminta…tuolla menolla sä hajoat kohta kokonaan.
    Mielenkiinnolla oon lukenut tätä tarinaa jo pitkään, mutten ole saanut kommentoitua:)

    • Oi kiitos Hymyilevä tyttönen, kommentista 🙂
      Minä kyllä luulen, ettei Jerry käyttäydy niin kiusatakseen vaan kun on vaan sellainen eikä käsitä, että minusta se on ihanaa, mutta silti kamalaa!
      Ehkä, jos, kohtaisin jonkun, joka auttaisi minut yli… en tiedä, mikä olisi parasta muu kuin aika…

  3. Onneksi olet vahva luonne, (vaikka herkkä) ja uskon että tämänkin yli pääset vielä.

    • Juuen, en sellasta laastaria!! Meinasin ihan vaan sellasta kertakäyttölaastaria, mikä liukenee heti pois, jälkiä jättämättä 😉 No vitsi-vitsi…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s