Kuinkas sitten kävikään ?


– FB sekosi.

– Ite sekosit?

– Mistä arvasit?

– Tunnen sinut…

Olenpa helppo. Menin siis ihan sekaisin. Koko päivän olin kuin kissa pistoksissa, sillä vasta illalla, sitten Jerry haki minut. Hän vielä varmisti, että pystynkö tapaamaan hänet? Vakuutin, että kyllä ja jos pyörryn, niin voi häipyä paikalta. En pyörtynyt, mutta kyllä pyörrytti.

Kävimme syömässä, mutta ennen sitä annoin hänelle ”tuliaiset” ja hän oli niin vilpitömän iloinen. Heitimme kevyttä läppää, aluksi ja se oli niin vapauttavaa. Hän kertoi käyneensä edellisen naisystävänsä kanssa myös kahvilla ja tämä nainen oli haukkunut Jerryn. Kysyin, että haluaisiko minunkin haukkuvan hänet? – Joo, menisi samaan pakettiin. En kuitenkaan keksinyt mitään aihetta, eikä sellainen vaan kuulu minun repertuaariin, joten jatkoimme edelleen sellaista välitöntä jutustelua, kunnes…

Koitin pysyä nahoissani, vaikka se mies on niin ihana. Oli vaikea olla kuolaamatta 🙂 Itse asiassa oikein vitutti, kun ei voinut koskea. Pahinta kaikesta oli se, että hän,  heitti sellasta erittäin kaksimielistä juttua. Se on ihan ok, itsekkin tykkään sellaisesta, etenkin silloin kun me vielä olimme ikään kuin yhdessä, mutta nyt se tuntui kiusaamiseslta 😦 Vielä pahempaa oli se, että kun minä en voinut koskea, hän koski!

Kävimme erikseen kahvilla toisessa paikassa. Siellä katsoimme hänen puhelimestaan videopätkää ja menin hänen viereen istumaan. Minä mitään nähnyt! Ehkä senkin takia, että minulla ei ollut lukulaseja, mutta osa haittatekijänä oli se, että painoi jalkaansa minun jalkaa vasten(riivatun paskiainen)! Kun lähdimme sieltä, siinä oli sellainen katos ja sieltä putosi iso vesipisara suoraan minun tissien väliin – hui – ja mitä teki hän? – Annas kun minä, ja työnsi kätensä minun tissien väliin, mukamas kuivatakseen(tapanko sen?). Useampaan eri otteeseen hän kosketti polveani tms.

Kävimme hakemassa vielä hänen kaverinsa kaupunkiin ja sitten hän vei minut kotiin ja kiitteli kovasti kivasta seurasta. Sanoi, että minä varmasti ripitän hänet FB:ssa…. Hyppäsin nopeasti autosta ja juoksin kotiin. Kävin niin kierroksilla, että oli pakko vetää minun jumppaohjelma. Siihen päälle hörppäsin kylmän oluen ja sitten menin koneelle ja siellä hän oli. Olisi niin mieli tehnyt ripittää, että miten kohdellaan kaveria? Minulla on useita mieskavereita, miesystäviä, joiden kanssa siis ollaan pelkkiä kavereita ja heidän kanssaan ei ole sellaista latausta kuin Jerryn kanssa. He eivät höpötä minulle sellaisia juttuja, he eivät kosketa minua sillai…

Olisin voinut hakata päätä seinään. Miksi Jerry kiusaa minua??? Hän ei halua muuta kuin olla kaveri, mutta tekee kaiken pitääkseen minut ”kuumana”. Kuvittelin jotenkin, että kun tapailen häntä, niin se olisi eräänlaista siedätyshoitoa. Paskat, ei onnistu, jos Jerry käyttäytyy niin kuin käyttäytyy. Sanoin sille, että on saatanan ärsyttävä, niin nauroi vaan ja ei sille voi olla vihainen, ei sille voi suuttua!

Juttelin illalla vielä Tominkin kanssa ja kerroin hänelle, että kävin Jerryn kanssa kahvilla ja se kiusaa minua. Ihan varmasti nauttii siitä! Tom oli eri mieltä. Miehet ei ole sellaisia ja että Jerry haluaa olla vain kaverini. Uskotaan, uskotaan! Ehkä minä olen väärässä ja ehkä minä vain kuvittelin, kun olen niin kiimoissani 🙂 Naisetko vaan tekisivät niin? Kiusaisivat miestä kaikin tavoin, jonka tietäisi olevan ihan kuumana? No, minä en ainakaan! Jos joku mies olisi ihan koukussa minuun ja minä haluaisin olla vaan kaveri, käyttäytyisin kuin pyhäkoulutyttö, en antaisi pienintäkään aihetta. Vaan, se onkin minun tapani.

Olen kuitenkin niin raivoissani, että voisin hajota ja hajottaa! Olen sellaista kiukkua täynnä, että en annan Jerryn nyt päästä niskan päälle. Hän ei tule tavoittamaan minua FB:sta. Viestitelkööt jonkun muun kanssa. Laitan FB:n boikottiin… ja Jerryn! Lupasin erään asian tänään hoitaa ja siitä hänelle viestittää, mutta laitan viestin kännykällä. Toivottavasti ei vastaa tai jos vastaa, niin minä en. Tarvitsen nyt aikaa ja tilaa, vapauden valmistautua ensi sunnuntaihin, jolloin olemme koko päivän yhdessä. Siis kokonainen päivä sitä saatanan kiusaamista, kun tuntuu, että minä palan poroksi kaiken aikaa!

4 thoughts on “Kuinkas sitten kävikään ?

  1. Tuo on kyllä vähän liian rankkaa! Ja olen kyllä sitä mieltä, että miehet pitävät tuollaisesta kiusaamisesta, vaikka muuta väittäisivätkin. Ehkä se kuuluu miehen metsästysviettiin niin luonnollisena osana, etteivät tajua sen tekevän pahaa toisten mielestä. Heistä kuolaava nainen on ilmeisesti mitä ihanin näky……tai sitten Jerrykin on varustettu niin huonolla itsetunnolla (varmasti edellisen naisen tekoja) ettei hän uskalla luottaa sinuun ja hänen on koko ajan kaikin tavoin nähtävä, että pidät hänestä vaikka hän tekisi mitä…..on sulla kestämistä!

    • Just niin ja kuka viisas se sanoi, että ilman rankkaa ei ole elämää???
      Jerry on saanut siipeensä ja tottakai sille on balsamia kaikki se miten minä sitä huomioin. Haluaisin huomioida vaan paljon enemmän ja sitä hän ei kykene ottamaan vastaan…
      Vaan Jerry on minulle kuin huumetta, minun on saatava sitä, edes pienikin
      annos…

  2. Kun tarkkailee tapahtuma sellaisina kuin ne kirjoitat, niin kyllä tässä näyttäisi olevan meneillään vallankäyttö -tapahtuma: Jerryllä on valta sinuun, valta sekä sekoittaa että torjua ja hän hyödyntää tilannetta. Siltä minusta vaikuttaa. Voin vain kuvitella, miten kurjalta tuollainen voi sinusta tuntua ; /

    • Sepäs se. Tietää minut ja varmasti tykkää siitä, kun annan huomiota ja saa paistatella suosiossa. Olen kuitenkin sellainen, että aikansa kutakin! Kukkakin kuihtuu, jos se ei sa vettä…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s