Sekottaa….


Uskomatonta, miten miehet ovat arvoituksia täynnä! Onneksi, ei käy elämä mitenkään tylsäksi. Eilen sain taas roppakaupalla kaikkea ”pureskeltavaa”.  Hain aamulla herra ihanuuden ja menimme tapahtumaan, missä minä olin pitkälle iltapäivään. Kävin välillä viemässä hänet takaisin hotellille, että hän pääsi kotimatkalle. Kun ajoimme sinne, hän kertoi olevansa hyvin levoton ja että vaikka mitä… Hahaa…nauroin ja taputin häntä reidelle, suikkasin suuta ja toivotin hyvää kotimatkaa ja palasin takaisin.

Kun vihdoinkin pääsin kotiin, tein jumppaohjelman ja siitä sain palkinnoksi kylmän oluen ja sitten avasin koneen. Jerry… ja Tom… Molemmat olivat siellä. Tomin kanssa rupateltiin niitä näitä ja sovimme tapaamisen tälle iltapäivälle. Jerryn kanssa menikin sitten koko loppupäivä ja puol yötä! Jerry kiusaa minua! Kuten olen kertonut, hänen huumorintajunsa on huikeaa ja meillä onnistuu sellainen sanallinen leikittely erittäin hyvin ja se on hauskaa! Minä olin koneella koko ajan, koska minulla oli niin paljon kaikkia hommia. Jerry oli välillä poikansa kanssa ja kävi saunassa, mutta palasi aina takaisin. Etenkin saunan jälkeen jutut olivat sitä luokkaa, että ihmettelin melkein ääneen. Ilmoitin hänelle, että nyt voi jo lopettaa 😉 Hah, hän oikein nauttii minun kiusaamisesta. Vaan kerroin, että olen viileä, niin että viilipyttykin olisi kade. Olisin voinut ladata samalla mitalla takaisin, mutta en tehnyt sitä! En kerta kaikkiaan voinut, koska minusta se olisi ollut vain nöyryyttävää. Hän on minut hylännyt ja torjunut. En siis millään muotoa voisi hänelle heittää sellasta eroottista läppää, mikä menisi henkilökohtaiseksi. Annoin hänen tehdä sitä ihan rauhassa 🙂 Mies tietää, miten koukussa olen häneen ja silti jaksaa… Ilmoitin hänelle jossain vaiheessa, että on ihan huoleti, elän nykyään uutta ja täysin sydämetöntä elämää! Hän oli sanaton, ettei osaa sanoa mitään… Kerroin, että ei haittaa, minä sanoin jo riittävästi, kun olen niin suulas.

Herra ihanuuskin piipahti linjoilla ja kertoi miten oli niin wau ja miten minä olin niin wau 🙂

Tänään…taas uusia tuulia! Aloin aamukirjoittelun ja pian hän, J tuli paikalle. Olin jo kertonut hänelle eilen, että minulla on hänelle ”tuliaisia” eilisestä tapahtumasta. Tänään annoin hänelle vaihtoehtoja, a, b, c, ja d…. D oli ? Hän tarttui siihen ja ehdotti tapaamista??? Saman tien kone FB sekosi!!!! En ihmettele yhtään. Sen vastauksenkin luin kännykästä. Minä sekosin vielä enemmän 🙂

One thought on “Sekottaa….

  1. No niin, sinä siis ymmärsit tarttua tilaisuuteen…Hienoa! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja jos nyt jostain syystä Jerry yhtäkkiä haluaakin sinut takaisin, niin älä ala murehtia. Sinulla on oikeus nauttia myös tästä tilanteesta. Et ole kenellekään mitään velkaa, paitsi itsellesi hyvän olon ja iloisen mielen. Silloin kotielämäkin tuntuu ihanalta ja hyvältä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s