Paita pyykkiin !


Olen ottanut roiman askeleen eteen päin! Laitoin paidan pyykkiin. Hitto, sen saamarin paidan, mitä olen kaksi viikkoa säilyttänyt vain Jerryn tuoksun takia….(hullu).

Mikä sai minut tähän toimeen ryhtymään, oli se mitä kävi eilen. Olin kaiken päivää Pienen miehen kanssa retkillä eli raitista ilmaa tuli oikein roppakaupalla ja se teki taas niin eetvarttia. Illalla kotona olin konella ja ”juttelin” ensin Tomin kanssa, sitten Jerryn. Tom oli oma leppoisa ittensä, mutta Jerry… Väsynyt ja haluton! Jerry on sellainen peruskiltti, mutta väsymyksestä(kyllästymisestä) johtuen tokaisi minulle sellaista, mikä kaikessa raadollisuudessaan teki minulle ihan hyvää. Keskustelimme eräästä paikasta ja kysyin haluaako hän sinne? Hän kysyi, että onkohan se ihan järkevää? Kun tiedustelin, miksi? niin mitä hän vastasi? – Kestääkö sinun psyyke? – No ei, kun ajattelin hukkuttautua sinne, vastasin. Hänestä se oli hauskaa, mutta sanottu mikä sanottu. Olkoonkin, että hän heitti sen leikin varjolla, niin totta toinen puoli. Sitten hän jokseenkin tylysti lopetti keskustelun. Kiitti, kiitti tosi paljon!

Tätä olen kaiken aikaa odottanut, että kiltti Jerry sanoo tai tekee jotain, että saa edes jonkinlaisen särön aikaseksi. Nyt se on tehty. Minulla on syytä olla hänelle ”loukkaantunut” ja se taas auttaa minua eteen päin.

Paita on pesukoneessa! Jee, ja puhdasta tulee 🙂

2 thoughts on “Paita pyykkiin !

  1. Oli varmasti paras keino alkaa parannella ”särkynyttä sydäntä” tuo paidan pesu. Kyllä se elämä siitä taas voittaa ja ehkä meidän naisten vaan joskus on pakko kokea näitä kauheita sydänsuruja, jotta saadaan elämä taas oikeaan kuosiin. Toivottavasti luvassa on parempia aikoja ja parempia päiviä!

  2. Mahtaako miehet kokea sydänsuruja??? Onko se niille jotenkin helpompaa, vai näkyykö se eri tavalla?
    Menen eteenpäin, vaikka kontaten….

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s