Murheen laakso


Kyllä on hankalaa, kun vaan menee entistä sotkusemmaksi. Eilen illalla taas Jerry alkoi viestittää. Juttelimme ihan tavanomaisia vaan ja minä olin niin väsynyt. Olin jo töistä tullessa ihan down, join oluen ja nukahdin. Herätäkseni entistä väsyneempänä ja haluttomampana yhtään mihinkään. Kävin saunassa ja avasin koneen ja siellähän se oli, Jerry. Millään en olisi jaksanut, kun tuntui, että yhtä saamarin teatteria, kun minussa ainakin kuohui…

Kun olimme lopettamassa, ilmoitin hänelle, että vaikka kielsi ittensä minulta, ei voi kieltää minua ajattelemasta häntä, sillä jotain kai saan itsekkin päättää. Hän taas ilmoitti, että kun ei halua minulle murhetta… Ei helevetti! Kerroin hänen olevan hölömö ja toivotin hyvää yötä!

Koko yön minä sitten kieriskelin sängyssä ja mietin, miksi minun piti tälläinen murheen laakso kulkea. Aamulla kun heräsin, niin heti aamukahvin jälkeen kirjoitin Jerrylle sellasen epistolan, että alko helpottaa. Kerroin, minkälaista paskaa tämä on ollut ja jos olisin tiennyt, niin ikinä en olisi tähän lähtenyt. Kerroin myös sen, kuinka Tom vaan kehottaa ”lopettamaan”, niin kuin tämä nyt olisi sellainen asia, mikä tosta noin vaan vois lopettaa. Miehet taitavat olla tyhmiä? Vai minäkö se oon… Niin ja että kun nyt vuodatan, en enää jauha tästä!

Kun olin sen tarinan Jerrylle kirjoittanut, itsekkäästi vuodattanut, laitoin hänelle viestin, että käy sen sitten joutessaan lukemassa ja deletoimassa. Hänpä kävi sen heti tekemässä?! Laittoi viestin sydämillä, että oli lukenut. Sydämillä??? Vastasin, että no sepäs kiva, että nyt varmaa ajattelee, ettei minulle ole lääkitys ihan kuosissa? – Höpö, enpäs meinaa 🙂

Nyt minä en tiedä enää mistään mitään! Siis voiko enempää sekottaa?

2 thoughts on “Murheen laakso

  1. Siis menee niin kimurantiksi että toivon sinun vaan jaksavan jotenkin eteenpäin.
    Paula

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s