Kamalaa, olen raivoissani !


Olen taas hämmästynyt. Miksi, niin sen takia, että miten raivoissani ole siitä, että Jerry otti yhteyttä. Niin olen kiehunut ja kiukunut ja ajatuksissani hänelle raivonut, että oikein pahaa tekee. Itellenikin, siitä että minä samperin pöhkö menin paljastamaan sen, että olen tehnyt töitä ollakseni miettimättä häntä. Jerrylle sen takia, että ilmoitti minulle etten saisi miettiä. Kylläpäs saan, miettiä ketä haluan ja niin paljon kun lystään! Hittojakos otti yhteyttä 😦 Miksi ei voinut odottaa perjantaihin? Olisin saattanut olla silloin edes hiukan valmiimpi.

Nyt minä olen taas ihan sekaisin! Mietin Jerryä entistä enemmän. Mietin sitä, miksi tilitti minulle tehneensä vain töitä? Miksi ei kertonut sitä ihan jollee muulle. Halusiko vaan tietää, missä ”kunnossa” minä olen 😦 Nauttiiko siitä, että olen niin koukussa häneen…

Tänään laitoin hänelle sitten viestin, että Olen ihan vilpittömästi iloinen siitä, mistä hän eilen minulle kertoi(erään tärkeän häntä koskettavana asian), mutta en vain saanut sitä kerrotuksi. Vastasi siihen hymynaamalla, että kyllä hän tiesi sen. Miksi helvetissä on minulle niin kiltti ja ystävällinen??? Jos ajattelisin itteäni, että joku olisi minuun oikein nyrjähtänyt ja ite haluis olla vaan ystävä, niin minusta olisi tosi kiusallista… No, minä ajattelen aina niin eri lailla kuin muut.

2 thoughts on “Kamalaa, olen raivoissani !

  1. On tuo aika hemmetin vaikea tilanne. Tuntuu kyllä ihan siltä, että tuo kaveri tosiaan haluaa nähdä sun kärvistelevän tuskissa ja kaipauksessa. Häntä on joskus siis loukattu todella kovin….toivottavasti selviät itse tästä ehjänä ja pääset tilanteen yli. Vaikka tiedän, ettei se ole helppoa…..

  2. Sari – ja vaikeammaksi muuttuu. En tiedä, mitä tehdä? Yritän parhaani pysytella kasassa ja huolehtia itsestäni. Silti, hän tekee sellaisia siirtoja, etten ole haisuakaan miten peli päättyy???

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s