Itsensä kiusaamisen mestari


Enää tämä päivä, huominen ja ylihuominen ja sitten se on ohi! Mikä? Kumpi ottaa yhteyttä? Yritän niin, että se en olisi minä. Kykenenkö siihen? Jos se en ole minä, onko se hänkään :(.

En ole pessyt paitaani vieläkään. Olen kyllä pöhkö. Paita on rutussa tyynyn alla ja välillä otan sen, painan vasten kasvojani ja tuntuu kuin uppoaisin Jerryn kainaloon. Voi kun olisin niin viisas ja panisin sen pesukoneeseen. Hah, ei sinne päinkään, en voi, koska… niin mitä? Kiusaan vaan itseäni! Typerä nainen!

Eilen Tom kävi töissä. Aika pikaisesti. Sen jälkeen eräs mies, asiakas, tuli luokseni ja jutteli kauan. Tiedän, että on jotenkin mieltynyt minuun, sillä on pyytänyt minua ulos, mutta en ole suostunut. Nytkin oli niin sen oloinen, että tunsin itseni kiusaantuneeksi. Rinssin kanssa vaihdoimme sähköposteja, ihan vaan kuulumisia, ei ehdotuksia, onneksi!

Eräs ystäväni heitti epäilyksen ilmaan, että jos Tomilla on jotain pelissä, kun  minun ja Jerryn kanssa ei lähtenyt käyntiin. Siksi, koska Jerry sanoi sen, että voimme lähteä reissuun, jos minulla ei ole silloin mustasukkaista miestä kierroksessa. Luuliko Jerry, että hänkin on vain yksi mies minun kierroksissa ja olisiko Tom voinut hänelle kertoa jotain sen suuntaista? Puhuihan Tom siitäkin minulle, kuinka Jerryllä on joku naapurin eukko… Mene ja tiedä?

Silti, olen miettinyt, jos näen Jerryn vielä sillai face to face, niin miten osaan olla? Kun meillä oli sellainen vapaa suhde, missä molempien oli niin helppo puhua kaikesta. Nyt se ei voi olla enää sellainen, koska miten minä voisin puhua vapaasti, etten koko ajan välittäisi sitä tunnetta, mitä tunnen Jerryä kohtaan? Voinko olla ajattelematta sitä, että minä annoin hänelle kaiken, oman sydämeni ja hän ei huolinut sitä…

Jos sais tämän päivän kunnialla hoidettua. Onhan minulla sentään sairaalakeikka, missä olisi kaksi tutkimusta. Joo, ei jännitä, enemmänkin muita. En vaan osaa oikein jännittää tai pelätä tai mitä se nyt olisi? Jos jotain löytyy, niin sitten löytyy ja sitten aletaan taas hoitamaan.

3 thoughts on “Itsensä kiusaamisen mestari

  1. Huh sentään! Taas meni päiviä, etten ehtinyt tänne lukemaan ja ei voi muuta sanoa, kuin että rankkaa on. Ymmärrän muuten hyvin, ettet ole pessyt paitaa, en minäkään olisi tehnyt sitä tilanteessasi. Toivon niin sinun puolestasi, että Jerry on se, joka perjantaina ottaa yhteyttä! Tsemppiä!

  2. En tarkoita kuulostaa tylyltä tai mitään sellaista, mutta olisikohan se Jerry hakenut lähinnä sellaista friends with benefits -tyyppistä hengailua ja pisti jarrut päälle sen vuoksi, että huomasi sinun joutuneen ihan liian syvälle koko juttuun?

    Ja toinen mitä mietin, ja varmasti sinäkin, että onko tästä viikon tauosta mitään hyötyä, jos kaikki jatkuu sen jälkeen ihan yhtä sekavana? Jos minulla olisi määräysvaltaa, niin määräisin teille keskustelua naamatusten siitä, mikä homma oli alunperin, mitä sitten tapahtui ja entäs jatkossa? Jos kuviot ei kohtaa, niin ei sinun kannata siihen ripustautua itseäsi kiduttamaan.
    En tarkoita siis, että asettaisit Jerrylle jonkun uhkavaatimuksen, että kaikki tai ei mitään. Joku kultainen keskitiehän olisi varmasti ihan kiva, mutta sen pitää sitten toimia molemmille ja ainakaan sinulle tämä homma ei tällä hetkellä toimi.

  3. Sari – Pesen varmaan perjantaina… 🙂

    Tiina – Olet varmasti oikeassa! Olen tuota miettinyt itsekkin ja niin se varmaan on. Minun täytyy se nyt vaan ymmärtää. Olen kuitenkin niin utelias katsomaan kortit eli tsekkaan tilanteen mikä se on ja miksi se muuttuu. Luulisin, että jokin ratkaisu löytyy ja sitten vaan kohti uusia pettymyksiä 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s