Oli pakko tehdä päätös


Tein päätöksen! Koska illalla se taas alkoi,  Jerryn kanssa viestittely. Se on niin rytmihäiriöitä aiheuttavaa, että minun oli ihan pakko tehdä jotain. Etenkin kun pääsimme taas keskustelun ytimeen ja Jerry ihan suoraan sanoi, että tykkää olla minun kanssa, mutta ”semmoinen” tunne puuttuu 😦 Niin, onhan se hyvä kun asioista puhutaan, mutta sitten lankesin taas kertomaan, kuinka minua kaikki harmittaa ja miten paha olla on, kuinka kaikki menee ihan päin persettä, kun nukkumiset ja syömisetkin on niin hankalia. Tyhmä!

Sitten tein hänelle ehdotuksen! Sanoin, Jerry, haluatko auttaa minua? Tokihan hän, onhan hän niin kultainen. Kerroin, että miten olisi viikko ilman minkäänlaista yhteyden ottoa, ei viestin viestiä? Jos minä sinä aikana edes vähän tasaantuisin, niin että kykenisin kommunikoimaan suht normaalisti. – Voihan sit yrittää… kertoi Jerry. Yrittää, voi hemmetti, ei kun siis ihan oikeesti, minä en jaksa sitä 😦 Jatkoin siihen, että pakko, kun minä en vain enää mitään muuta keksi. Niin, että vain jos tulee ihan pakottava tarve, kamala tilanne, niin voi ottaa yhteyttä, muuten ei! – No, yritän… hän ilmoitti. Minä siihen toivotin hyvät yöt ja että ”tavataan” ensi perjantaina.

Saa nähä, millanen viikko tulee. Yritän pysytellä pois naamakirjasta ja tehdä vaikkapa jotain terveellisempää, kuten voisin ulkoilla Pienen miehen kanssa. Siitä sen verran, että kun istuin saunassa eilen hänen kanssaan ja juttelimme. Siis meillähän puhutaan lasten kanssa kaikesta. En ole niitä vanhempia, jotka ”suojelevat” lapsiaan kaikilta elämän realiteeteilta! Olen siis jutellut Pienen miehen kanssa Jerrystä. Eilen tokaisin sitten hänelle, että miten te miehet voittekin olla niin vaikeita 🙂 Viittasin juuri siihen, kuinka Jerry on vaikea, vaikka olen tehnyt hänelle kaiken niin helpoksi…. – Kuule äiti, kyllä tässä on nyt kyse ihan ari asiasta, sillä Jerryn kokemat edelliset suhteet ovat olleet niin vaikeita, ettei hän vaan nyt osaa oikein toimia… Herra varjele, tuijotin poikaa kuin vähämielinen. Mistä se ne sanat keksi ???

5 thoughts on “Oli pakko tehdä päätös

  1. Poika on tullut äitiinsä. *viheltelee* 😀
    Mun mielestä toi ajatus viikosta, jolloin ei pidetä mitään yhteyttä on hyvä. Saat oikeasti hiukan rauhoituttua. 🙂

  2. Voiskos olla hyväkin idea mennä ja tehdä Pienen miehen kanssa jotain kivaa Pienen miehen ehdoilla… Eikä puhua muista miehistä halaistua sanaa.

  3. Hymy – Oikea, mutta todella voimille ottava päätös…

    Neo – Viheltele sinä vaan 🙂 Vielä ainakaan ei ole tapahtunut mitään rauhottumista, päinvastoin !

    Paula – Onneksi sentään se 🙂

    Seija – Tänään ei viel kyennyt, mutta jos huomenna ja saas nähä osaanko olla puhumatta, kun meillä nyt vaan on ollut sellainen tapa, että kaikista puhutaan…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s