Uskallusta?


En siis kertonut Jerrylle, mitä minulle kuuluu, mutta kaiken muun. Hän siis siirtyi naamikseen ja koko loppuilta meni siellä jaaritellessa. Hän kertoili kaikkea ja minä höpöttelin myös. Juttelimme  reissusta, jonka teemme ensi kuussa. Pikkuhiljaa meni siihen, että hän kiusasi minua, milloin minkäkinlaisilla jutuilla. Hän viittasi siihen reissuumme, että se onnistuu hyvin, jollei minulla ole kierroksessa jotain mustasukkaista miestä??? Vaikka se oli leikkiä, niin oli ihan pakko kuitata, että haistappa J….

Juttelimme harrastuksistamme ja siitä kuinka elämässä on oltava rohkea ja pantava itsensä peliin.  Vastasin siihen vaan, että niinpä… Luki kuitenkin rivien välistä ja sai minut kertomaan, kuinka omasta mielestä minä nimenomaan olen ollut rohkea ja uskaltanut panna kaiken peliin, toisin kuin… Samaan hengen vetoon lisäsin, ettei kyse todellakaan ollut hänen kohdalla siitä, että olisi puuttunut rohkeutta tai uskallusta vaan siitä, ettei hän vaan välittänyt minusta niin paljoa kuin minä! Tulipas sanottua, mutta sitähän Jerry halusi…

Mitä vastasi? Vain 😦 . Eli, niin totta! Vielä kerroin, että yritän elää sen tiedon kanssa, vaikka siitä toipuminen ottaakin koville. ”Vittuuks oot niin ihana” !

Niin, että kylläpäs meni taas hyvin! Mitäs alko tenttaamaan? Eli, Jerry halusi vielä kerran tietää, kuinka saamaristi minä hänelle hehkun? Varmaan ihanaa 🙂

Minä kuitenkaan en ota yhteyttä, en ehottele mitään, en enää ruikuta Jerryn perään. Annan sen mennä… Ehkä jonain päivänä pääsen taas jaloilleni.

 

5 thoughts on “Uskallusta?

  1. Toivon kovasti että jonain päivänä tässä J on se, joka haluaa uudelleen aloittaa sun kanssa suhteen.

  2. Jäin miettimään, että jäikö J:lle muuta vaihtoehtoa kuin vastata 😦 Oli hän sitten kumpaa tahansa: pelkuri tai ei välitä susta niin paljon kuin sinä hänestä, niin siihen ei oikein voi vastata muuta. Siis jos olettaa, ettei hän halua kuitenkaan luoda toivoa, koska on pelkuri/ei välitä.

    Ja niin. Mun mielestä toi ei-välitä teoria on hiukan pielessä semminkin, kun kuitenkin haluaa viettää aikaa sun kanssa ja tehdä ne yhteiset reissut. 🙂

  3. Paula – Niinpä… Silti en uskalla oikein edes toivoa!

    Neo – En tiedä! Tiedän sen, että kyllä Jerry minusta tykkää, mutta ei sillai… Tai mistä minä tiedän! Miten niin muka naiset ovat aina niin hankalia? Minä olen tehnyt asiat vain tosi helpoksi, mutta???

  4. Ehkä Jerryä oikeesti vain pelottaa, sitoutumiskammoinen kun on – näin olen ymmärtänyt. Ehkä se jarrun painaminen, vaikka se tarkoittaisikin sitä, ettet tekisi asioita niin helpoksi, voisi johtaa toivottuun lopputulokseen. Mistä sitä nyt koskaan tietää? Ihmiset on niin monimutkaisia!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s