Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa


Aamulla menin töihin ja melkeinpä heti sen jälkeen tuli viesti, Jerryltä! Ei, miksi heti aamusta alkaa sekottaa minua 😦 Kertoi erään jutun, mikä heillä oli käynyt duunissa.  Kysyin, tarvitseeko kriisiapua? Pärjäsi ilman. Kerroin, että tiesin sen, mutta tuli vain heti mieleeni ehdottaa…

Jonkin ajan kuluttua puhelin soi! Rinssi soitti. Voi minun päiviäni, sillä pitkä puhelu koski sitä, kuinka hän siis edelleen haluaa minua ja kuinka ei ole eromme jälkeen tavannut ketään ja että, minä olin hänelle se paras… jne. Toivoisi edelleen, että jos me joskus voisimme vielä…

Niin, tämä oli nyt sitten järjestyksessä neljäs, joka on minua vongannut, sen jälkeen kun Jerryn kanssa kaikki päättyi. Juuen, en ole yhtään imarreltu, sillä mikä hiivatin flaksi nyt kävisi, kun haluaisin vain Jerryn! En minä voi suostua kenellekään, koska haluan vain Jerryä! Olenko minä niin hemaiseva kaikessa surumielisyydessäni, että lohduttajia löytyisi? Rinssi ei edes tiedä, mikä minun tilanne on, paitsi että kerroin hänelle vain sen, että minulla on ollut hieman murheita. Ovatko miehet oikeasti niin empaattisia, että haluavat heti lohduttaa?

Jerry laittoi uuden viestin päivällä, kun sai minulta postia. Laitoin hänelle Helsingin tuliaiset postissa ja hän piti siitä. Ihan kiva. Silti olen niin alamaissa, koska niin kova ikävä kalvaa. Aamulla, kun petasin sänkyä, käsiini osui paita. Se paita, mikä minulla oli päällä, kun olin Jerryn luona. Se tuoksuu niin Jerrylle. Jos olisin viisas nainen, panisin sen pesukoneeseen, mutta ei, minä säilytän sitä sängyssäni ja kun nuuhkaisen sitä, kyyneleet hulvahtavat heti silmiini. Olen niin hölmö!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s