Yllin kyllin lohtua


Jos olen kulkenut murheen alhossa, niin olen saanut lohtua yllin kyllin. Jopa niin, että en tiedä osaanko olla kylliksi kiitollinen. Osaan, jahka kaikelta hämmennykseltä selviän.

Jerry on minussa, päällimmäisenä, kaiken aikaa, en pääse siitä, ajattelen häntä koko ajan ja ehkä se olikin unikuva. Sanoinhan hänelle, että hän on unieni mies, koska ei sellaista voi oikeasti olla olemassa. Mies, jossa oli kaikki ne elementit, mitä minä mieheltä toivon ja lisäksi paljon muuta. Nyt saan vain jatkaa haaveilua… Annan Jerryn olla.

Lohtua! Siis Mahtava Työkaveri oli/on ehkä kaikista yllättävin ja on siis edelleen niin piristävä, että nostaa hymyn huulille, kun vain ajatteleekin. Sitten on monet ystävät, joita olen tavannut, joiden kanssa olen ollut puheissa. Olen suorastaan liikuttunut, kuinka moni olisi toivonut minulle ja Jerrylle yhteistä elämää. Miten moni on sanonut, että Jerry tulee… Sitähän minäkin toivon, mutta siihen tuudittautuminen on aivan hullua. Koitan vaan takoa päähäni, että Jerry ei välittänyt minusta, ei niin, että olisi halunut olla kanssani. Kun lähden siitä, en petä itseäni. Yritän parhaani mukaan ottaa nyt Jerryyn etäisyyttä ja käsittää elämän realiteetit.

Vertti on ollut aivan mahtava. Kerroin hänelle jo kun vasta hahmottelin Jerryä ja hän oli niin tukena. Nyt hän on lohduttanut minua, kun olemme viestitelleet. Olen aina tiennyt, että Vertissä on elämän makua. Tiedän, että hän huolisi minut milloin vain, mutta kun minä en vaan enää… Minua on siis pidetty sylissä ja olen saanut ehdotuksia? Huh!

Tänä aamuna kun heräsin, sammutin kännykän herätyksen ja totesin, että minulle oli tullut kaksi viestiä. Molemmat miehiltä?! Toinen oli ihan työasioihin liittyvää, mutta se toinen oli Rinssiltä! Olin kertonut hänelle, että piipahdan Helsingissä, että jos hän olisi ollut paikalla, olisimme voineet käydä kupposella. Hän oli mökillään ja laittoi sieltä viestiä. Hänelle en ole surujani kertonut. Kerroin sitten vaan hänelle, että oli minulla silti ihana päivä Helsingissä. Niinpä sitten tänään sain lukea yöllisen viestin, missä hän kertoi, kuinka hänellä oli ikävä minua ja kuinka ei ole koskaan tavannut mitään vastaavaa ja voisimmeko vielä tavata??? Herra mun vereni!

Oikein hauskaa? Tunnun kelpaavan yhen sun toisen sänkyyn, mutta Jerrylle en kelpaa…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s