Mitä sinulle kuuluu?


Melkosen hyvin olen tätä päivää mennyt. Mahtava Työkaveri taas raapaisi syliinsä ja sanoin, ettei viittis, ku minä olen niin herkillä. Rinssille laitoin viestin, vasta iltapäivällä, kun olin hiukan sulatellut hänen viime öistä viestiään. Kerroin hänelle, että minulla on nyt hiukan murheita ja minun täytyy kerätä itteni kasaan, joten en voi vastata siihen, haluanko vielä tavata häntä, että minun täytyy nyt vain saada ihmetellä. Luulen kallistuvani siihen, etten tapaa, sillä haluan Jerryn!

Rinssin kanssa minulla oli varmasti elämäni antoisin suhde, eroottisessa mielessä. Tuskin koskaan tapaan vastaavanlaista rakastajaa, sillä oli se niin huippua.  Silti, Jerryssä on jotain muuta, jotain sellaista, mistä haluaisin nauttia kaiken aikaa, viettää eloani hänen kanssaan. Rinssin kanssa viihdyin, mutta halusin aina kotiin, enkä isommin jäänyt kaipaamaan. Kun suhteemme päättyi, en vuodattanut kyyneltäkään ja se sentään kesti 10kk. Jerryn kanssa oli hetken ja itken sitä joka päivä!

Illan suussa lapset alkoivat kysellä Jerrystä. Kykenin kertomaan sillai pintapuolisesti. Kerroin, että Jerry ei vaan tykännyt minusta tarpeeksi, että sille tuli rimakauhu. Juuri kun olin tästä kertonut, sain viestin, Jerryltä! Halusi tietää mitä minulle kuuluu ja jos myisi moottoripyöränsä…  Otin kantaa siihen pyörän myymiseen sillä, ettei kerennyt minua sillä vielä kyyditä. Vastasi siihen, että johan meillä oli ihan muut kyydit…

En kuitenkaan kertonut, mitä minulle kuuluu. Olisinko kertonut, miten helvetillinen ikävä minulla on, kuinka itken ja kaipaan. Kuinka pelkään liikkua kaupungilla, että jos hän tulisi vastaan ja jos hän tulisi vastaan jonkun naisen kanssa…  Tänään kävin Pelimiehen kanssa Mäkissä ja sielläkin oli paha olla, koska olin ollut siellä viimeeksi Jerryn kanssa 😦 Kyllä on perseestä!

Tänään tapasin yhen ystäväni, joka oli heti sitä mieltä, että Jerry tulee takaisin. Sanoin, etten voi siihen uskoa, en halua, en halua enää pettyä, en halua enää itkeä. Samaan syssyyn hän oli sitä mieltä, että voisin ihan hyvin tavata Rinssin. No en voi. Taidan tehdä niin kuin minusta parhaalta tuntuu. Koitan elää päivän kerrallaan, ilman Jerryä, vaikka se sattuu ihan kamalasti.

Huomenna Jerry varmaan saa postia….

2 thoughts on “Mitä sinulle kuuluu?

  1. Kiitos Tiina – olipas lohduttavaa 🙂
    Olen aina ihmetellyt, kuka tieten tahtoen haluaa tähän tilaan? Huumetta? Ihan perseestä! Kamalaa!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s