Sikinsokinsekaisin


Lähdin aamulla Helsinkiin. Kun istuin sitä ennen labrassa, niin laitoin Jerrylle viestiä, että kivat sulle. Oli niin ihana, vastaili vaikka mitä, halusi että tulen ehjänä takaisin…. Siis, minä en jaksa sitä, että on minulle niin kiltti 😦

Vietin ihanan, upean päivän, tapasin ystäviäni, olin ihan onneni kukkuloilla. Mitä olen tehnyt, että minulla on niin upeita ystäviä. Sain niin paljon voimaa ja rohkaisua, että olin ihan nolona, miten olen sen ansainnut.  Kun olen puhunut Jerrystä, niin vaikka olen sen puitteissa ollut ihan maassa ja halveksinut itseäni, olen nyt saanut kuulla, kuinka olenkin ollut rohkea, että  olen uskaltanut rakastaa. Niin, viha on niitä varten, jotka eivät uskalla rakastaa…

Vietin siis upean päivän! Joka päättyi siihen, että kotikadulla poliisit olivat odottamassa ja sain tuntuvan ylinopeussakon. Silti, en murehtinut sitä niin paljoa kuin sitä, että Jerrystä en enää kuullut mitään. Hankin hänelle tuliaisia, mutta laitan postin kautta, sillä en halua, enkä usko, että hänkään haluaa, tavata…

En ole lounaan jälkeen syönyt mitään ja en tiedä miten nukkua… Ehkä jotenkin. En ymmärrä, miksi aina, kun murehdin jotain, minulta mene ruokahalu täysin ja etten kykene nukkumaan??? Paska juttu. Olisin voinut jäädä Helsinkiin…

No, huomenna on sairaalakeikka ja sitten iltavuoroon, niin eiköhän se tästä vielä jotenkin taas sutjaannu.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s