Ottaa pattiin ku ottaa pattiin


On tämä yhtä hiivatin vuoristorataa. Eilen oli niin ihana päivä, kun sain olla muualla. Nyt kun olen kotona, minulla on järkyttävä olo 😦 Tiedän, että kaikista pahin paskan aiheuttaja on Jerry, josta en ole kuullut eilisen aamun jälkeen mitään. Ihan hyvä, mutta ihan sairaasti kaivertaa. Niin, että sekin ottaa pattiin. Siis, että ensin laittaa viestiä ja sitten ei. Minä, saamarin pöhkö kuvittelen, että jos se vielä sittenkin ja plaplaa… ei pitäisi, kun parasta olisi vaan muistaa asiat niin kuin ne ihan oikeasti on!

Heti kun aamulla aikasin heräsin, oli valmis olo päällä. Sellainen olo, että yhtään ei olisi huvittanut herätä. Kun voisi vaikka näin aluksi nukkua viikon, niin olisikohan sitten parempi aika herätä? Jerry painaa minua niin, että minulta meinaa jäädä kaikki muu hyvä taka-alalle.

Aina kun minulla on murheita, niin ekana menee unet. En pysty nukkumaan sellasta ”normaali”-aikaa, vaan kupeksin myöhään ja herään aikasin, vaikka tiedän, miten hyvää tekisi nukkua edes hiukan pidempään. Vaan kroppa käy jotenkin niin kierroksilla, että se mitään nuku. Toinen juttu on syöminen. Jos en muutenkaan ole mikään syömämies, niin nyt on taas sillä lailla, että mikään ei maistu. Ajatuskin syömisestä alkaa kuvottaa. Nyt on aamu ja olen viimeeksi syönyt eilen lounaalla. Juu, kyllä minä tiedän, että syödä pitää, muuten käy muin mustalaisen hevoselle – juuri kun oppi olemaan syömättä, kuoli 😀

No hyvä, minä yritän saada jotain alas. Sitten nousen ylös ja lähden ulos.

3 thoughts on “Ottaa pattiin ku ottaa pattiin

  1. Huh huh. En ole ehtinyt lukea hetkeen blogiasi ja onhan sinulle tapahtunut. Voi, miten pahoillani olen puolestasi. Olin niin toivonut, että päätyisitte hyvään suhteeseen. Mutta älä vielä heitä ”kirvestä kaivoon”, kaikki voi kuitenkin kääntyä parhain päin. Anna miehen vähän kypsytellä ajatusta. Jos hän pitää sinusta, hän tulee takaisin….

  2. Niin, mitenkäs se menikään oikein, että jos rakastat jotakuta, niin päästä hänet vapaaksi ja jos hän palaa luoksesi, niin elätte elämänne onnellisina loppuun saakkaa tai jotain.
    Ja jos ei palaa, niin ei se sitten ollut sen arvoistakaan.

    Olen itse ollut joskus vastaavaassa tilanteessa. Miten raastavaa se olikaan, kun aamulla herätessä heti tajusi, että taas meni yksi päivä ilman, että tyyppi laittoi viestiä tai mitään. Mutta ehkä suurin virhe on ruveta itse laittelemaan epätoivoisia viestejä tyypin perään. Ja myös hitain tapa toipua, mikäli tilanne ei enää korjaannukaan.

  3. Kiitos Sari ja Tiina! Miten sitä voikin tuntea ittensä niin hölmöksi, avuttomaksi, vaikka on ikää reilusti ja kokemusta vaikka kuinka paljon…
    Otan neuvoista vaarin, tutkiskelen ja koita ottaa taas opikseni.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s