Kohti parempaa huomista


Odotettavissa hiukan parempaa…

Eilen illalla tapasin ystäväni kirkonmiehen ja avauduin hänelle kaikesta, niin kuin usein ennenkin. Kun kerroin siitä, mitä Mahtava Työkaveri teki, hän taputti kättäni ja sanoi, että siinäs näet, kuinka se lohdutus voi tulla yllättävältä taholta. Hän myös ripitti minua ihan niin kuin kuuluukin, antoi synnin päästön ja valoi minuun uskoa. Viha on niitä varten, jotka ovat heikkoja rakastamaan! Samaan aikaan Jerry laittoi viestiä…

Myöhemmin illalla Jerryn kanssa viestittelimme lisää ja kun kerroin huoleni meidän yhteisistä suunnitelmista tehdä pari retkeä, siitä kuinka minua niin harmittaa niiden menetys. Jerry kertoi, että voimme silti mennä, ystävinä. Se mies on ihan hukassa! Itse kertoi aiemmin, ettei voi tavata minua samasta syystä kuin minäkin, koska tuntee niin vetoa minuun. No, minä taas kerroin, että tarvitsen ensin aikaa siihen, että saan kerättyä itseni niin  kasaan, etten ala itkemään hänen nähtensä, että kykenen katsomaan häntä ilman kyyneleitä ja ymmärtämään, etten voi koskettaa… Siis, millanen tilanne, kun yhtään ei helpottanut se, että Jerry kertoi, miten paska fiilis sillä on ja kuinka… joo-joo!

Jerry yrittää olla minulle vain kiltti! Minä yritän pysyä vaan kartalla, kun mietin asiat niin kuin ne ovat! Minä olen hulluna Jerryyn, jopa niin, että olisin ollut valmis siihen, että olisimme voineet jonkinlaisen suhteen virittää. Jerry taas ei, koska jos olisi yhtä lailla minusta tykännyt, niin aivan varmana olisi uskaltanut lähteä mukaan. Se on vaan uskottava ja käytävä läpi. Siksi se sattuu, ettei toinen välitä, välitä niin paljoa, mutta voinhan minä silti 🙂 Sitä minulta ei voida kieltää.

Tänään vien itseni Helsinkiin! Olen siellä koko päivän ja tapaan ystäviäni ja yritän unohtaa hetkeksi kaikki kyyneleet!

One thought on “Kohti parempaa huomista

  1. On nuo miehet kyllä kummallisia… Itsellä ainakin toimii tuo, että järjestää itselleen paljon tekemistä, niin ei ainakaan aktiivisesti märehdi asioita koko ajan. Alitajunta nyt aina raksuttaa, mutta ei mene koko elämä itkemiseksi 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s