Kevätsoppa!


Nyt menee pelkäksi päivittelyksi, sillä huh, miten sekottaa!

Kun aloin aamulla pukea päälle, meinasin laittaa saman paidan, mikä minulla oli eilen… En voinutkaan, se tuoksui niin Jerrylle, että saman tien tuli taas itku 😦 Just kun olin kuvitellut, että josko kyyneleeni olisivat jo ehtyneet. Miten sitä olikin kuvitellut olevansa aikuinen nainen ja käyttäytyy todella kuin teinityttö tai Tytsäkin käyttäytyy paremmin. Sitä on ihan raivosta sumeana itselleen! Joutu siis ottaa aikalisän, että kykeni töihin.

Vaan kun sitten pääsin työmaalle, niin lähes ensimmäinen, jonka siellä kohtasin oli Mahtava Työkaveri. Mies, jonka kanssa on alusta synkannyt todella hyvin. Mies, joka on samanikäinen kuin Jerry ja hekin tuntevat toisensa. Mies, jolle olin kertonut Jerrystä. Hän istui omalla paikallaan ja vaikka minun ei olisi pitänyt, niin jotenkin se vain kaikki tuli ulos ja kerroin hänelle miten paha olo minulla oli 😦 Mitä sitten tapahtui??? Mahtava Työkaveri veti minut syliinsä! Herra varjele ja minä annoin sen tapahtua!!!

Jos olisin ihan oikea nainen, niin minun olisi kuulunut heti irrottautua ja vaikkapa läppästä, mutta hah, en tehnyt niin. Mahtava Työkaveri on aina ollut ihana ja olen nähnyt hänestä niin monet unetkin, mutta… Pakko silti myöntää, että kun pääsin omiin hommiini, minulla oli hieman parempi olo. Kävin jälkeen päin sanomassa Mahtavalle Työkaverille Kiitos! Hän katsoi minua helpottuneena, että ihan totta? Myönsin ja mitä tapahtui? Hän veti minut syliinsä uudestaan.

Jospa sittenkin tämän päivän jotenkin selviän. Illalla minulla on tapaaminen, kirkon miehen kanssa, joka on ystäväni. Hän saa antaa minulle sielun hoitoa!

Jerrylle laitoin aamulla viestin! Siis, että olen hölmö!!!! Taistelin kauan, että en laita-en laita ja hävisin. Ihan persiistä, koska kun laittaa tekstarin, niin eikös sitä muka ala odottamaan jonkinlaista vastausta. Just!

Sitten Tom! Illalla laitoin hänelle vain viestin, että auttaako diapam itkemiseen ja mikä olisi annostus??? Hän kun tietää niin paljon lääkkeistä ja minä taas inhoan. Hän vastasi, että ”Itku on hyväksi, eikä siihen kuole…ja lopuksi, että muista juoda, ettet kuivu”. Itketti sekin… En voi tavata Tomia, vaikka meillä oli sellainen suunitelmissa alkuviikosta. En voi mennä sen eteen nyyhkimään 😦

2 thoughts on “Kevätsoppa!

  1. Kommentoin nyt tähän vielä tosta itkemisestä. Tomin neuvo ennalta ehkäisee päänsärkyä. Kun sitä nestettä tulee litratolkulla ulos, niin on hyvä muistaa tankata samalla. Muuten päänsärky on taattu. Ja itkeminen on oikeasti hyvästä. Itsensä sättiminen samaan aikaan ei ehkä ole niin hyvästä.

    Se ei ole hölmö, joka on rakastunut. Ehdotan, että lakkaat ruoskimasta itseäsi. Varmasti sattuu tarpeeksi muutenkin. 🙂

  2. Kiitos Neo! Sitä niin sumenee, kun on paha mieli ja alentuu syyttämään itseään siitä, että antoi kaiken vaan tapahtua. Onneksi on aina niitä, hyviä ihmisiä, jotka tavalla tai toisella ojentavat ja nostavat, kun meinaa horjua…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s