Inhoan itteäni niin etten kehtaa edes ulos lähteä!


Ei pitäisi leijjua, sillä onhan se ihan sula mahdottomuus, että onni minua potkaisisi! Jälleen olen siinä tilassa, että voisin juosta pää edeltä seinään tai ainakin takoa päätäni seinään!

Eilen vietimme Jerryn kanssa lähes koko päivän yhdessä! Oli kaikin puolin ihana päivä. Hääräsimme kaikkea, autojen kanssa ja kävimme jopa viemässä Pienen miehen isänsä luokse. Exäni ja Jerry haastelivat kaikkea kuin olisivat vanhat tutut. Tuntui siis kerrassaan upealle. Nautin olostani ja elämästäni täysin siemauksin.

Illan suussa kävimme meillä ja nyt kaikki lapset ovat tavanneet hänet ja jopa Tytsä osasi käyttäytyä. Haimme minun tavarat, sillä olinhan menossa Jerryn luokse yöksi, ekaa kertaa. Matkalla kävimme kaupassa ja hän osti minulle oluen, vaikka ei itse ota ollenkaan(se onkin kokonaan eri tarina). Pötköttelimme sohvalla, kun odotimme saunan lämpenemistä. Saunoimme. Siis niin upeeta! Kun menimme sänkyyn, katselimme siellä televisiota! Minä, joka olen aika huono katsomaan telsua, nukahdin hänen kainaloonsa. Havahduin kyllä jossain vaiheessa ja jotenkin ajauduimme rakastelemaan, minun aloitteesta….

Loppuyö meni kun pyörin ja mietin asioita ja teki mieleni karata! Tajusin, ettei meidän tunteet mene ollenkaan samalla viivalla. Hän jossain vaiheessa yritti saada minua puhumaan, mutta en kyennyt. Kävin välillä sohvalla miettimässä ja sitten menin takaisin sänkyyn. Koin olevani niin yksin, siis todella yksin! Jerry oli jossain kamalan kaukana. Näitä kaikkia mietin, että miten olen hölmö, miten olenkaan retkahtanut ja kuinka saan siitä kärsiä 😦

Sain nukahdettua. Kun heräsin, hän tuli viereeni ja halusi minun puhuvan. Kerroin, että minulla on sanat hiukan hukassa. Sain kuitenkin jotenkin mongerrettua, että miten surullista se on, että kun minä haluaisin olla hänelle hyvä, antaa kaikkeni, niin hän ei kykene ottamaan vastaan, vaan tämän tästä jarruttaa, torjuu… Ei kaiken aikaa, mutta aina välillä. Myönsi sen! Kertoi kuinka pelkää meidän suhdetta. Ei tiedä missä mennään ja kuinka meillä on niin erilaiset rytmit. Hän haluaisi edetä hitaammin ja tutustua ja minä taas… Niin, minä olen niin innokas, että olen varmaan pilannut koko jutun 😦 Tiedän, että hänen edelliset suhteet ovat rikkoneet hänet, mutta… Silti, olen sen ikäinen, etten kyllä jaksa mitään kauniita selityksiä. Sanoin hänelle, että onko niin, että hän on hengaillut minun kanssa siksi, että tykkää kun minä välitän, mutta ei sen takia, että itse välittäisi??? Ehei, kyllä hän minusta tykkää, mutta… Niin, mutta! Kunpa en olisi mennyt hänen luokseen….

Halusin kotiin! Hän toi minut kotiin. Suuteli niin ihanasti ja päästi minut. Tulin kotiin ja nielin kyyneleeni. En tiedä, en todellakaan tiedä, tapaammeko enää, ei ainakaan minun aloitteesta. Minä en kenessäkään roiku, en vaikka Jerry on niin mahtava. En voi ripustautua häneen, en halua olla hänen riippakivensä, en ole mikään kerjäläinen!

Siis miksi sitä aina hehkutetaan, kuinka ihanaa on kun on ihastunut/rakastunut! Ihan perseestä! Enkö just tämän takia ole vältellyt tällästä, niin miten helvetissä sitä voi vaan retkahtaa. Miten voi olla niin saamarin tyhmä ja naurettava! Itse asiassa olen niin täynnä itteäni, etten kehtaa edes ulos lähteä! Itkisin, jos Tytsä ei olisi kotona 😦

4 thoughts on “Inhoan itteäni niin etten kehtaa edes ulos lähteä!

  1. Sama juttu, lohduttaa haluaisin…
    Onkohan niin että tuo sanomasi J:stä lähtevä aloite nyt on hyvä ajatus?

  2. Olen lueskellut viikonlopun aikana vanhan blogisi nyt ihan kokonaan, sen eroblogin. Aiemmin olen lukenut vain pätkiä sieltä täältä. Olet kyllä kokenut kaikenlaista elämässäsi ja nyt olet tässä. Aika näyttää mitä tapahtuu Jerryn kanssa, tapahtuuko mitään, mutta ehkä tämäkin oli kokemus joka oli käytävä läpi… Kiitos muuten siitä eroblogistasi, se on antanut minulle paljon ajatuksia, tukea ja sympatiaa omassa kriisissäni.

  3. Oma tila ja ajatuksia – Kiitos! Sanoit jo!

    Paula – Kiitti!

    Hymy – Kiva! Eroblogi oli minun lemppari ja teki hyvää kirjoittaa ja käydä se silloin läpi. Toivoinkin, että siitä olisi edes jotain apua jollekkin….

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s