Missä haluan yöni viettää…


Tänään taas, tapasimme! Jerry laittoi minulle kutsun saapua hänen luokseen. Kerroin, että menee kotvanen, sillä pyörryin ja ennen kuin virkoan, siihen menee aikaa. Olin ihan pistoksissa. Sain kuitenkin kerättyä itteni kasaan ja menin hänen luokseen. Hän tuli avaamaan minulle oven, vain T-paidassa ja pikkukalsareissa. Uh, meinasin kääntyä ovelta takas, sillä miten uskaltaisin mennä sisään… No, menin, tietenkin ja ah, kuinka me suutelimme!

Juu ei menty sänkyyn! Ehei, ei vielä. Makasimme sohvalla, juttelimme ja pussailimme. Iik! Joimme kahvit ja lähdimme syömään. Kävelimme taas käsikädessä kaupungilla. Ajelimme autolla. Juttelimme siitä, millaisia hänen ja minun edelliset suhteet ovat olleet. Jerryllä on ollut niin vaikea suhde, ettei ole niistä solvauksista oikein päässyt yli. Ei meinaa millään osata ottaa vastaan sitä mitä minä annan.

Kun erosimme, hän kysyi minulta, haluaisinko herätä joskus hänen vierestä? Siis, että halusinko, herra varjele, luulin, että henkeni salpautuu! Miten kerron sen, etten repeäisi siihen paikkaan? Olin hiljaa… sitten sanoin, että kyllä sinä sen tiedät 😀 Siihen hän ehdotti, että jos huomenna… Siis huomenna, menen hänen luokseen ja jään yöksi!

Kotona ilmoitin lapsille, että menen sitten Jerryn luokse yöksi! Tytsä tuumasi vain, että Sillee!

One thought on “Missä haluan yöni viettää…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s