Mietintöjä…


Tänään me viestittelimme heti aamusta ja aika kauan. Sitten hän kertoi laittavansa koneen kiinni ja alkavansa askareihin, sillä hänen poikansa oli hänellä. Meidän piti tavata jo iltapäivällä, mutta sitten se venyi ja olin valmis uskomaan, ettei me tavata ollenkaan. Siis, ihan järkyttävää se, kuinka nopeasti olen kuvittelemassa, ettei se sittenkään…

Illalla menin hoitamaan koneelle laskua. Kappas hän bongasi minut sieltä ja ehdotti tapaamista. Olin meinannut ite, mutta joku kumman ylpeys esti sen. Onneksi! Hän sitten kysyi, että mitä haluaisin tehdä? Kun vastasin, että suudella, niin suostui. Kerroin hänen olevan aika armelias 🙂 No, oli kuulemma oma lehmäkin ojassa…

Mikä oli kivaa, niin eka kertaa minä sain hakea hänet! Olimme siis minun autolla. Kävimme syömässä ja toisessa paikassa kahvilla ja ah, kuinka me välillä suudeltiin. Olin ihan sekaisin! Kävimme eräässä rantapaikassakin ja hitto, kuinka me juteltiin kaikkea.

Silti, hän on niin ihana! Ja minä pelkään, että hän tajuaa, etten sittenkään sovi hänelle! Kaikki on niin unenomaista, että luulen herääväni ja se oli siinä. Meillä ei ole ollut seksiä! Minulle se on lähinnä ihmeellistä, koska olenhan tottunut siihen, että miehet yleensä pyrkivät heti pukille. Jerry ei, vaan kertoi meillä olevan aikaa. Toisaalta, välillä miettii, enkö ole tarpeeksi kiinnostava? No, paljon tulee kaikkea mieleen, mutta minkäs sille mahtaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s