Paluu teini-ikään…


Voi kiesus, että minä olen sekaisin! Tapasin Jerryn eilen illalla, sillä hän tuli taas hakemaan minua ja sitten mentiin. Heti aluksi menimme käymään hänen kaverinsa luona. Siellä hän esitteli minut ja kertoi, että nyt on ”parisuhdepäivitys” 🙂 Sitten kävimme kahvilla ja ajeltiin, juteltiin. Ihanaa! Illan päätteeksi hän toi minut kotiin. Kun saavuimme pihaan, hän se suuteli minua(enkä minä häntä). Olin ihan pyörryksissä, voi hitsin pimpulat. Olenko minä kaiken kokenut keski-ikäinen nainen???  Paskat, olen palannut ajassa niin paljon taaksepäin, että nyt ollaan jossain teinivaiheessa 😀

Me ollaan nyt vaihettu niin jumalaton määrä viestejä, joissa ollaan puitu kaikkea. Olen entistä enemmän nyrjähtänyt Jerryyn. Pitkästä aikaa on mies, jonka kanssa haluan olla! Tänään mietin, että pari minun viimeistä suhdetta on ollut lähinnä ”hoitoja”. Ovat perustuneet niin seksiin, että sitten vaan äkkiä kotiin. Nyt taas ei sinne päinkään, koska meillä ei ole ollut seksiä, vielä 😉

Kaiken aikaa ajatukseni ovat Jerryssä. Se, miksi ei ole ollut seksiä, niin sen aika vaan ei ole vielä. Tuntuu hyvältä olla miehen kanssa, jossa on kaikki, mitä minä olen aina miehen kriteeteiksi asettanut. Voi kuullostaa aika utopistiselta, mutta niin se vain on.

Jälkeenpäin hän laittoi viestiä, kuinka hänen kaverinsa oli ilmoittanut, että Jerryn on otettava minusta eukko. Katotaa miten käy…

Tomin kans kävin tänään kahvilla. Sanoin sille, kuinka pätkässä olen Jerryyn ja etten olisi halunut tällästä. Tom vaan tuumas, että elämäähän se vain on.

Kaikesta huolimatta en tiedä kuin käy. Huoliiko Jerry minua vai ei…

4 thoughts on “Paluu teini-ikään…

  1. Tyttö, sinä olet pahassa pulassa. 😀
    Ihanaa silti lukea, että saattaisit jopa sinäkin taipua vielä parisuhteeseen. Kaikesta huolimatta. 🙂

  2. Neo – Niinpä! Eletään jännittäviä aikoja. Parisuhde on kuitenkin edelleen niin kamala peikko, molemmille, että siksi tässä nyt edetään aika varovaisin askelin. Parasta on se, että kummallakin on oma elämä, kumpikaan ei ole parisuhderiippuvainen, ei mustasukkainen eikä omistushaluinen, joten….

  3. Hymyilevä tyttönen – Jee! Näin vanhempana saa teini-iästä enemmän irti, ku siitä puuttuu se angstaus 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s