Aika jännää…


Huh,huh, johan on ollut pyöritystä! Heti aamusta laitoin Tomille viestiä, että miksi ei vastaa… Vastasi! Kaikki on ok, mutta hänellä on edelleen se vieras. Kiva, siis hän ei jaksaisi enää, kun ei oikein voi elää omaa elämää. Vaihtelimme viestejä ja olin ymmärtävinään, ettei Jerry sittenkään ollut kertonut hänelle mitään.Tai sitten on ja hän osaa ottaa asian niin kuin pitääkin.

Illalla kun olin koneella ja tein kaikkia omia hommiani, niin Jerry laittoi viestin. Sitä viestittelyä sitten jatkui ja jatkui… niin myöhään, että minun oli sanottava, että kyllä meidän nyt pitää mennä sänkyyn 😀 Eli hyvää yötä! Olin todella väsynyt, mutta sainko nukuttua, en! Pystyinkö lukemaan kirjaa, en! Jomotus päässä alkoi… Silti nukahdin, herätäkseni aamuyöstä ihan hirveeseen jysäriin! Kiva, hortoilin hakemaan vettä ja nielasin lääkkeen. Kaaduin takaisin sänkyyn ja auttoiko, ei!? Olin melkeinpä paniikissa, miksi ei helpota. Vasta aamukasin ja aamukahvin jälkeen oli helpompaa. Kykenin lähtemään fysioterapiaan. Kaikesta huolimatta mietin Jerryä… Ei seevetti! On se kyl aika ihana…

Tarkkailen edelleen tilannetta, mutta en vieläkään uskalla hirveesti hyppiä! Onhan Jerry minua 13v nuorempi…

2 thoughts on “Aika jännää…

  1. Paula – Ei niin, ei ikinä minulle! Mutta, nykyaika tämä hiivatin puumailmiö tekee jotenkin varovaiseksi. En haluaisi leimautua naiseksi, joka iskee nuoren miehen, koska siitähän ei ole kysymys! Minä kun en iske miehiä, en ole koskaan tehnyt niin. Saatan olla suopea miehelle, joka on minusta kiinnostunut 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s