Takametsien karpaasit?


Oli tässä jokin aika sitten eräässä porukassa puhetta mummon mökeistä. Kerroin, kuinka minulle kelpaisi. Sain heti kuulla, että se on vaan idylli ja kaikki vuodenajat siellä niin… Minä en yleensäkään tykkää jauhaa sellasia kuvitelmia, vaan kun olen jotain mieltä, niin olen!

Siis ihan oikeasti, jos eläisin itekseni, voisin ihan hyvin asua mummon mökissä, missä ei olisi mukavuuksia. Tämä oli se pahin, että kun ei ole mukavuuksia, niin ei voi elää??? Nykyajan ihminen on niin tottunut niihin mukavuuksiin, ettei kykene, ei viitsi, ei osaa, ei halua nähdä enää mitään vaivaa arkisiin askareihin.  Eritoten miehet ottivat siihen kantaa, ettei missään tapauksessa!

Olin hiljaa, sillä kerron sen vain täällä, mitä mieltä olen niistä miehistä, jotka vaan mukavuuksia rakastavat. En jaksa sellasia. Laiskoja sohvaperunoita, saamattomia nahjuksia, jotka ovat varmaan joka saralla yhtä nahjuksia.

Olen aina pitänyt eräänlaisena mittana sitä, että miehen on oltava minua pikkasen parempi. Jos minä kykenen pilkkomaan puita ja kantamaan vesiä, vaihtamaan renkaat autoon, niin tottahan miehenkin. Vaan, aina vaan enemmän on niitä, joita ei nämä hommat kiinnosta, eivät kykene. Voi herra mun vereni, missä on kaikki takametsien karpaasit???

Toistan itseäni, kun jaksan aina näistä jauhaa 🙂 mutta saahan sitä ihmetellä !

3 thoughts on “Takametsien karpaasit?

  1. – Ja siis hei, luen blogiasi nyt tällain nurinperin päin niin siksi kommenteissa on hienoista ajallista epälogiikkaa 😀

  2. No sillä lailla, blogeissa tarttis olla sellain valinta, että sais ne siihen järjestykseen, et ylipäätään pysyis kärryillä 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s