Ihanan rauhallista !


Vappu ei oo minun juttu. Yritän sen elää aina sillai suht huomaamattomasti. Nyt sairasloma mahdollisti sen vieläkin paremmin.

Olin eilen fysioterapiassa ja sain siellä akupunktiohoitoa selkääni, joka on niin tulehtunut, että on ihan turvoksissa! No huh, aika jännä. Sitten sain kehotteen kylmähoidolle. Kun Tom soitti, kerroin hänelle ja hänellä oli selälle sopiva kylmäpussi, jonka kävin sitten hakemassa. Olen siis pääasiassa ollut kotosalla ja  elellyt rauhallisesti. Lepäillyt ja ottanut kylmähoitoja, lukenut. Miettinyt, että miten voi selän saada sellaseen kuntoon, ettei meinaa parantua sillai ku ennen. Yli viikon olen vetänyt tulehduskipulääkkeitä, mutta isosti en ole vaikutusta huomannut. Fysioterapeuttini kertoi, että se onkin vain osa hoitoa.

Tom ja Jerry… Juu, hauska tilanne. Tom taas kertoi Jerrystä sellaista, että minun tulisi pysyä lestissäni. Tom lähti reissuun ja laitoin viestiä Jerrylle yhestä kirjasta. Hän ehdotti tapaamista? Kun vastasin, että hän saa ehdottaa aikaa ja paikkaa, niin sen jälkeen ei ole kuulunut mitään? Voi hemmetti, ei kai yhen kirjan luovuttamiseen nyt tartte niin pitkää harkinta-aikaa, vai ajatteliko hän minun haikailevan treffejä… No, minä en siihen asiaan puutu. Olkoon kirja sitten vaan minulla, sillä se oli vain ehdotus. Olin vielä eilen autolla liikenteessä ja olisin voinut sen näppärästi johonkin kiikuttaa.

Taidan lähteä pienen miehen kanssa mettäreissulle, sillai ihan rauhallisesti, koska liikuntaakin on saatava!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s