Kevätpöhnä !


Minussa on nyt jotain vialla, sillä olen pikkasen ihastunut. En mitenkään vakavasti, mutta sillai, että se ihmetyttää minua. Juu ei, ei ole se mies, joka minua pikkasen kiusasi siellä työmatkallani. Hän on ihan ok,  mutta antaa hänen olla. Itse asiassa sen verran on mainittava, että hän on hyvin ”kiireinen”. Sen huomaa, jos hän vaikkapa on naamakirjassa ja laitan vaikkapa viestin, että Mo X! Hän heti vastaa, että on kiire??? Hahahahah….hauskaa sinänsä, että on kiire, mutta on silti siellä naamakirjassa ja vieläpä aktiivisena, kun siellä on helppo olla sillaikin, ettei näy. Olen antanut hänen olla ”kiireittensä” lumoissa, sillä minä en ole se, joka roikkuisi jonkun perässä. etenkin kun maailma on täynnä miehiä 🙂

Minulla on hyvä ystävä, mies, jonka kanssa nähdään aika usein, käydään kahvilla tms. Hän siis on vain ystävä, sillä en tunne häneen minkäänlaista muunlaista vetoa. Me vaan jutellaan kaikesta ja voin luottaa häneen ja hän on aina ojentamassa auttavan kätensä, jos on hätä. Hänellä on sitten kaveri, joka on myös minun kaveri… Uh! Voisin nyt nimittää ystävääni Tomiksi ja tätä kaveria Jerryksi.

Sinänsä jännä tilanne, että koska he ovat kaveruksia, tiedän että puhuvat keskenään, niin kuin nyt onkin ihan normaalia, mutta… Jerry on siis aika nam ja olen hänen kanssaan viestitellyt usein, pääasiassa naamakirjassa. Hän oli kuitenkin ainoa, jonka kanssa vaihdoin viestejä myös ollessani ulkomailla. Viestit ovat olleet sellaisia, että miten sen nyt sanoisi, no vaikka niin, että sellasta pientä kipinää meillä on ollut. Voi tietysti olla, että kuvittelen vaan. Viatonta pientä flirttiä…

Olin tässä kuitenkin yks päivä kahvilla Tomin kanssa ja hän otti puheeksi Jerryn. Ihan sillai muka puolhuolimattomattomasti ja kertoi siitä sellaisen jutun, että käsitin sen tulevan vaan minun tietoon, siksi, etten sekaantuisi Jerryyn. En ymmärrä mitään muuta syytä, kun ei muutenkaan usein puhu hänestä. Minäkään en, en vaan jotenkin voi, sillä olen jotenkin aistivinani, ettei Tom tykkäisi asetelmasta minä ja Jerry.

Kun viestittelemme, aloituksen tekee aina Jerry. Pientä vihjailua olen huomannut, mutta olen koittanut ottaa ihan iisisti. Pelkästään jo se, että hän on minua huomattavasti nuorempi, on asia, miksi toppuuttelen. Häntä se taas ei tunnu haittaavan. Minusta Jerry taas on komea ja aivan helvetin eroottinen mies, jolla on huikea huumorintaju, niin ja selkärankaa!

Miksi kirjoitin tästä, aivan kuin joku teinityttö, niin siksi, että jospa nyt vähän tasaantuisin ja jospa tämä olisi vain ohimenevää. Sillä en edelleenkään ole niitä ihmisiä, jotka ryhtyvät parisuhteeseen! Suoraan sanottuna, voisin huolia Jerryn leikkikaveriksi 🙂 Näissä meidän piireissä se ei pysyisi salassa ja julkiseksi en haluaisi. Joten, uskon nyt, että minulla on vaan joku outo kevätpöhnä, mikä menee ohi, kun kesä koittaa. Haluan uskoa niin 🙂

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s