Netin keskustelupalstat ovat pipipäitten puuhamaita…


Joo, minä olen hyvin aktiivinen naamakirjan käyttäjä. Tykkään siitä todella ja pysyn ajan tasalla, kun minulle tulee sieltä uutiset ja kavereiden kuulumiset. Kaikkien kanssa kun ei vaan ole mahdollista tavata naamatusten. Minusta on mukavaa hoitaa sitä kautta viestittelytkin, halvempaa kuin tekstarit ja jää sillai helposti talteen, jos tarttee jotain tarkistaa.

Entäs jos se ei toimi? Käytän usein kännykän kautta Facebookia ja sieltä se tämän tästä vaatii salasanaa, vaikka olen sen sinne tallentanut. Varmaan joku turvallisuusjuttu, ja sen takia en ole siihen kiinnittänyt mitään sen kummempaa huomiota. Vaan ku kävi niin ettei se huolinut minun salasanaani??? Ei sitten millään, vaikka tein kaikki temput. Käytin siis Facebookia sieltä Internetin kautta. No, päätinpä sitten asentaa Facebookin ihan sovelluksena kännykkääni. Onnistuin siinä, mutta mikä pettymys, ihan surkea se oli. Se ei päivittämisestä huolimatta päivittynyt ja en nähnyt siellä kuin osan teksteistä ja siis vaikka mitä ongelmia… Kun sitten hain tietoa netistä, miksi en voi kirjautua sieltä internetin kautta, niin sainko tietoa??? Paskat! Joku muukin oli tätä kysynyt, ja siellä oltiin sitten jossain saamarin keskustelusivuilla haukuttavana. Siis, jos en ole vielä kertonut, mitä mieltä olen näistä netin keskustelupalstoilta, niin ne ovat ihan perseestä! Vahingossa sinne joutuu, kun tietoa hakee. Ainoa mitä sain tietää, oli se että pakkoko sitä on aina roikkua facebookissa? Senkö halusin tietää? Minähän saan roikkua vaikka hirressä, jos mieli tekee…

Pelimiehelle sitten purin sydäntäni ja hän pikkasen hiplasi kännykkääni ja kappas, pääsinkin  kirjautumaan sinne naamakirjaan internetin kautta, jee! Maagiset sormet. Itse asiassa luulen, että minun kännykkäni on niin paska vempele, ettei minulla ole ikinä ollut niin surkeaa aparaattia. Enkä voi vaihtaa, koska sitä ei ole edes vielä maksettu!

Vielä palatakseni tähän keskustelupalstaroskikseen, niin olen todennut, että kaikki pipipäät siellä vaan vittuilevat toisilleen ja tuovat oman pikkumaisuutensa esiin. Etsin tietoa eräästä ihmisestä, niin eikös vain siellä tullut ilmi niin ihmeellinen asia, että joku oli ottanut asiakseen kummastella sitä, miksi tämä kaunis nainen oli naimisissa niin ruman miehen kanssa? Siis, mitenkään ei käy laatuun sellainen ulkonäköero? Herra varjele tätä kansaa, jos ei muuta ole mielessä…

Ja Herra varjele minua enää joutumasta mokomille palstoille. Oliskohan sellainen asennus olemassa, ettei vaan joutus?

3 thoughts on “Netin keskustelupalstat ovat pipipäitten puuhamaita…

  1. Myötätunnosta nousi myös mun verenpaineeni tota asiaa kohtaan. Mä olen ratkaissut ton sovellusasian siten, että rankkaan suoraan pois kaikki linkit, jotka johtaa keskustelupalstalle. Siis silloin, kun tarvitsen jotain eksaktia tietoa. Harvoin sieltä mitään asiallisia vastauksia on. Tai jos onkin, niin ne hukkuu niiden satojen v*ttuilu vastausten tulvaan.

    Mä en myöskään tykkää siitä puhelimeen asennettavasta fb-sovelluksesta. Jos menen puhelimella, niin netin kautta.

  2. Keskustelupalstoilla tuppaa olemaan aina just tommonen meininki. Aivan sama mikä on aihe ja palsta, niin jossain vaiheessa joku alkaa vänkäämään jotain lapsellista ja siinä sitä taas ollaan, kaukana asiasta. Ite koitan pysyä noista erossa, ellen oikein erityisesti kokemuksia muilta ihmisiltä tahdo jostain itteeni jollain tapaa liittyvästä aiheesta kuulla, enkä taatusti koskaan palstoilla keskusteluun osallistu saati lue jotain yleisiä mielipidekeskusteluja koskien muita ihmisiä tai tapahtumia maailmassa. Alkaa vain ärsyttää, vaikka tiedänkin monen siellä harrastavan sitä kiusaamista tahallaan eli trollaavan huvin vuoksi ja jokainen ärsyyntynyt ihminen on näille vajaamielisille suuri voitto.

  3. Neo – saa olla tarkkana, ettei vahingossakaan lipsahda sinne. Silkkaa sontaa…
    Onneksi nyt kännyn facebook toimii internetin kautta. Se oli varsin näppärä ajantappaja, kun tänään kävin hammaslääkärissä. Menin sinne etuajassa ja sitten hammaslääkäri oli vielä vartin myöhässä.

    Bemary – Hyvä! Siellä siis käy vaan niitä vajakkeja 🙂 Hih, ja minähän ärsyynnyn, niin pysyn poissa, ette suo iloa kenellekään 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s