Paljon tärkeitä asioita


Minulla ei ole joka päivä sitä oloa, että syntyisi tekstiä. Turha edes yrittää, koska tulos on niin heikko. Silti, elämässä tapahtuu kaiken aikaa, kaikkea, vaikka en saakkaan sitä ulos, kerrottua.

No, kehityskeskustelu painaa mieltäni. Kumma, mutta niin vain on. Kaikki se, mitä esimieheni sanoi, etenkin se, että puhun samoja asioita kuin viime vuonna. Niin, ja hän oli samaa mieltä kuin viime vuonna. Hän asettui kaikkien muiden puolelle. Ymmärsin olevani vaikea ja jossain määrin huono työntekijä. Minun oli turhaa edes yrittää puhua, mitä mieltä olin, koska hän ei kuunnellut. Siinä onkin syy, miksi en yleensäkään ikinä osallistu palavereihin tms. koska puheeni ovat turhia. Aina on joku, joka vesittää kaiken. Saan ymmärtää olevani tyhmä ja ideani ovat ihan kuolleita. Kun kerroin eräästäkin työtehtävästäni, esimieheni ihan suoraan epäili, kykenenkö hoitamaan sitä ja pyysi minua kysymään siitä muilta. Tiesin, että osaan ja olinhan sen tehtävän saanut niiltä, joilta minun olisi sitä pitänyt kysyä…  Tuntuu, että minä muka osaan vaan pari juttua. Olen aina tottunut tekemään paljon erilaisia töitä ja olen tähänkin asti oppinut ja omaksunut monia juttuja. Tiedän itse osaavani, mutta, voi kiesus, aina on niitä, jotka vaan haluavat tehdä sen jotenkin vaikeammin… Olkoon, en jaksa nyt tästä jauhaa !

Sitten, sain tietää, että meidän lapset saavat pikkusisaren! Ihanaa, meidän ”perhe” kasvaa. Se on ihana uutinen ja siitä on puhuttu niin lasten kuin aikuistenkin kesken.

Toinen kiva juttu oli se, että järkkäsin serkulleni töitä. Olin ollut niin huolissani hänestä, kun hän oli niin väsynyt. Kävi töissä eri kaupungissa ja oli ihan poikki. Nyt olikin lopettanut työt ja jippii, sain hänelle töitä lähempää ja tutun(exäni veli) kautta. Serkkuni on ihana ihminen, reipas ja rehellinen. Nyt oli sellainen kahden kauppa, kun serkkuni sai töitä ja tuttuni sai hyvän työntekijän.

Kyllä minä tästä kohta taas innostun kirjoittamaan….

4 thoughts on “Paljon tärkeitä asioita

  1. Epäonnistunut kehari on kyllä asia, joka painaa pitkään. Mutta tuntuu, ettei esimiehesi ole oikea ihminen noita keskusteluja vetämään. Niiden tarkoituksenahan nimenomaan on kuunnella työntekijää ja hänen ajatuksiaan ja ehdotuksiaan. Eihän tuollainen keskustelu mitään kehitä!
    Mutta onneksi on ollut iloisiakin asioita elämässäsi.

  2. Tosi outo kehityskeskustelu ja on se vaan kumma miten kaikki omaperäisyys ja luovuus teilataan – miksi pitäisi olla harmaata massaa?
    Ihania juttuja sentään tapahtuu kaiken aikaa!!!!
    Paula

  3. Olet kyllä melkoinen ”pakkaus”!
    Varsinainen ”positiivo”!
    Suorastaan voimaannuttava!

    Olikos riittävästi huutomerkkejä? 😉

  4. Sari – Niin, koitan unohtaa koko jutun, sillä minusta se oli jokseenkin turha keskustelu. Nokka tuulta päin 🙂

    Paula – Juuri näin. Se, mikä olisi ihan ok, oli niin typerää, että mietin kuinka vanha olen ja missä oikein olen töissä 🙂 No, olkoon. Ihanat jutut hakkaa kaiken muun.

    Seija – Kiitos *niijaa syvään*

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s