Kehittävää keskustelua?


Kehari oli ja meni. Siis se kehityskeskustelu. Se alkoi ei mitenkään hyvin, mutta päättyi ihan kiitettävästi. Esimieheni on sen kantaporukan kannalla, että minun tulisi mukautua yhteisiin sääntöihin!? Yritin, siis todella yritin kertoa, että on monia eri tapoja tehdä töitä ja jos lopputulos on sama, niin onko väliä, miten tekee? Ei ymmärtänyt ja kun huomasin sen, annoin olla. Joskus sitä vaan huomaa, miten turhaa on edes yrittää kertoa omia näkemyksiään, jos toisella on valmis visio. Esimieheni jotenkin tuumasi, kuinka minulla vaan on samat ajatukset kuin vuosi sitten. En viitsinyt sano, että samoin 🙂 Olin jo kirjallisesti kertonut, että minua rassaa se virkamiesmäisyys ja se kuinka kaikkien on pakko tehdä kaikki samalla lailla. En ole sellainen, valitettavasti. En kykene, sillä haluan kehittää työtäni, löytää uusia tapoja ja käyttää luovuutta. Kerron mitä tahansa, se ei mene läpi, ei koska kaikki halutaan tehdä vanhan kaavan mukaan.

Kun puhuimme minun omista, muista töistä, niin sitten keskustelu oli hedelmällistä. Tosin, viittasin siihen, että jos en saa olla oma itteni, on parempi saada kenkää. Virkamiestä minusta ei tule koskaan. Minun on oltava rehellinen itselleni ja en pysty liukuhihnarutiinihommiin.

Jälkimakuna oli se, että oikeastaan oli melkosen turha juttu. Huolimatta siitä, että istuin siellä 1,5h. Esimieheni ei kuitenkaan ole täysi mulkku, vaikka ei aina ymmärräkään minua. Kuitenkin, ainakin yrittää ja se on paljon se.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s