Mieskaverit !


Minulla on aina ollut mieskavereita. Siis sellaisia, joiden kanssa en seurustele, mutta liikun. Ovat siis ihan samalla lailla ystäviä kuin mitä olen naisten kanssa. Joskin pakko myöntää, että miesten kanssa on vaan helpompaa ja siksi olen enemmän miesten kanssa. Tykkään käydä elokuvissa, teatterissa, kahvilla… mieluummin miesten kuin naisten kanssa. Johtuu varmasti siitä, etten jaksa ns. naisten juttuja. Se ”vaara” on aina olemassa, että ihmiset alkavat puhua, muttei sehän minua ei haittaa.  Täytyyhän sitä antaa jotain puhumisen aihetta.

Mikä sitten erottaa mieskaverin sellaisesta miehestä, jonka kanssa minulla on suhde?! No, ensinnäkin se, että en ajattele mieskavereistani koskaan sillai 😉 He ovat ystäviä ja se ystävyys menisi pilalle, jos siihen tulisi mukaan jotain muuta. Kun minulla on mies, jonka kanssa menen sänkyyn, hän tuskin on sellainen jonka kanssa kävisin teatterissa. Vaikea kuvitella. Mies jonka kanssa suostun seurustelemaan, ei ole mikään kultturelli vaan ihan jotain muuta…

Niinpä sitten tapailen mieskavereitani ja minusta se on mukavaa. Joku joskus sanoi, että mitä jos joku mieskavereistani ajattelee minusta ”sillai”. No, en voi tietää, mutta luulisin vaistoavani? Jos niin olisi, se olisi sitten siinä, koska olisihan se kiusallista. Mieskaverit ovat tosi ihania, sillä monta kertaa joku heistä on nostanut minua, kun on ollut huono päivä.

Viimeksi sain eräältä mieskaveriltani korun. Hän lähetti sen postin kautta ja soitti kiiresti perään, varmistaakseen, etten vaan käsittäisi väärin! Ihanaa.

Herra mun vereni! Alan vaikuttaa teiniltä! Tätäkö se on kun menopaussi paukuttaa nurkalla?

2 thoughts on “Mieskaverit !

  1. Myös minä olen tyyppi, joka tulisin ehdottomasti paremmin toimeen miesten kanssa ja varmastin nauttisin, jos olisin ainut nainen miesvaltaisella alalla. Mutta kun on naimisissa sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa, on kaverit ollut pakko löytää naispiireistä. Yksi lapsuudenystävä on säilynyt joukossa ja hänen kanssaan pitää soittaa aina syntymäpäivän aikoihin eli kerran vuodessa päivitetään kuulumiset.

  2. Sari – Meitä on noin 15% naisista eli vähemmistö. Kerron tästä aiheesta lisää ensi viikolla, kun saan kaikki tiedot haalittua kehiin 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s