Naisen maine !


Naisen maine? Millanen se on? Mies niittää hyvää(?) mainetta sillä kun sillä on paljon naisia? Jos naisella on paljon miehiä, niin sehän on auttamattomasti lunttu? Minä varmaan olen lunttu 🙂 Jos nainen liikkuu miehen kanssa, niin yleinen käsitys on se, että heillä on suhde, siis sellainen suhde. Minä liikun paljonkin miesten kanssa, mutta minulla ei ole monenkaan kanssa sellaista suhdetta. Kuten tässä kerroin, niin nyt on tauko, tauko sellaisesta suhteesta. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö liikkuisi miesten kanssa 🙂 Minullahan on hyviä ystäviä, jotka ovat miehiä ja joiden tapaaminen on minulle tärkeää. Tapailin heitä niinkin, että Prinssini tiesi, eikä ollut heistä mustasukkainen, koska kerroin että miehiä on monenlaisia ja ystävän kanssa ei mennä sänkyyn.

Eilen olin teatterissa erään miehen kanssa. Olen ollut hänen kanssaan ennenkin teatterissa ja syömässä ja menen tänäänkin! Minulle on luontevaa liikkua hänen kanssaan, koska tiedän mikä on kuvio. Vaan, voin vaan kuvitella miltä se näyttää ulkopuolisesta. Olen satavarma, että moni kuvittelee meillä olevan suhteen. Niin minä ainakin tekisin. Luin näytelmän ohjelmalehtistä ja viritin suhdetta jo ohjaajan ja lavastajan välille, koska heillä näkyi olevan yhteisiä projekteja 🙂

Ensi kuussa menen teatteriin taas miehen kanssa. Hän on eri mies, mutta hänkin on ystäväni ja olemme ennenkin käyneet yhdessä teatterissa ja elokuvissa. Maine kasvaa… No, minulle on tärkeää, että itse tiedän, miten asiat oikeasti ovat!

Prinssin kanssa en halunut liikkua julkisesti! Ensinnäkään sen takia, ettemme olisi paljastuneet, mutta hyvin pitkälti sen takia, että en olisi kehdannut! Olimme kaikin puolin niin epäsuhta pari, että maineeni olisi iäksi mennyt. Se oli siis minunkin puolelta todellinen salasuhde. Minusta on vaan paljon luontevavampaa liikkua julkisesti sellaisten miesten kanssa joiden kanssa ei ole sellaista suhdetta.

Voi olla, että kirjoitin hiukan sekavia. Heräsin päänsärkyyn, siihen samaan, mikä kiusasi minua jo eilen, ja… Yritän nyt selättää sen, että jaksan lähteä taas.

2 thoughts on “Naisen maine !

  1. Olet kyllä esimerkillinen ihminen mitä tulee rehellisyyteen itseään kohtaan. Lueskelin pitkälti taaksepäin kirjoituksiasi ja päällimmäisenä mieleen jäi tosiaan edellä mainitsemani ajatus.

    Naisen maine on tosiaan aika myytti yhä, mutta nuoriso aika hyvin kaatelee jo niitäkin raja- aitoja viettäen paljon yhteisiä hetkiä sikinsokin poika- ja tyttöystävien kanssa. Ystäväpariskuntanikin on ollut ihan ihmeissään teini- ikäisen poikansa kanssa joka lähes asuu tytön luona jonka kanssa ei seurustele 😀

  2. Itserakkauteni on sitä 🙂 että on rehellinen itselleen, koska jos pettää itseään, niin voi surku!
    Maine on sitä, mitä muut ajattelevat ja se heille suotakoon. Omasta mielestä mielestäni elämäni ei kuitenkaan loukkaa ketään ja tiedän missä mennään ja se on tärkeintä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s