Häiriövapaa-aika!


Nyt eletään niitä viimeisiä aikoja, kun voin vielä nauttia olostani ja elostani! Siis, mitä tulee siihen häiriöttömään elämään. Olen ollut niin vedossa, kun ei ole ollut mitään sekavia kohtauksia, ei migreeniä ja elämä on lähes ruusuilla tanssimista. Huolimatta siitä, kaikki valittavat pimeyttä ja kylmyyttä, niin minun pirtaani se vaan sopii. Siis, niin käsittämätöntä kuin se onkin, on vaan ollut hyvä olla. Kun kahvipöydässä eräs supervalittaja vinkui taas siitä pimeydestä ja haikaili aurinkoa, niin oli pakko hiljaa tuumata, että sori vaan, mutta minulla on ollut aivan helvetin hieno olla. Olen saanut paljon aikaiseksi, olen ollut niin iloinen ja riemuissani ja siis kyllä, todella arvostanut sitä, ettei viiraa!

Nyt kaikki hehkuttavat valon lisääntymisestä ja kevään tulosta. Valitettavasti en voi yhtyä iloon, koska jo eilen olivat ensimmäiset merkit ilmassa. Herätessäni pää oli tosi oudon tuntuinen. Olin ensin ihan hämmennyksissä, että mitä? Olinko niin nopeasti tottunut siihen säryttömään olotilaan. Jälleen otin sen asenteen, etten ole huomaavinanikaan. Menin töihin ja muutaman tunnin jälkeen hiivin salaa kaapilleni ja otin lääkkeen. En ymmärrä, miksi minun on niin vaikea kertoa kenellekkään, että koskee päätä? Tilanne helpottui, huh! Koska kyse on migreenistä, niin pelkään heti, että alkaa ne saamarin häiriöt. Vaikka edellisestä kerrasta on aikaa, niin pelkään sitä ihan kamalasti. Minun pitäisi olla onnellinen, että se on kuitenkin ollut kohdallani harvinaista, koska moni kärsii niistä todella usein. Se on kuitenkin syöpynyt muistiini, se kaiken kuristava tunne, kun ei kykene tekemään mitään, tuntuu että leukaluut hajoavat siitä jännitystilasta ja että sekoaa just sillä siunaamalla hetkellä. Mieluummin antaisin katkaista käteni…

Suurin osa ihmisistä kuitenkin herää vasta nyt eloon. Minun pitäisi päästä johonkin säilöön, mistä minut voisi ottaa sitten syksyn pimeinä iltoina esiin. No, ei nyt ihan, kyllä minä selviän, olenhan aina ennenkin selvinnyt ja eihän kukaan ole väittänytkään, että elämä olisi helppoa. Just kun siihen vaan niin tottui….

One thought on “Häiriövapaa-aika!

  1. Itse en kärsi migreenistä, mutta en myöskään nauti keväästä. Odotan kovasti, että sen vuodenaika olisi lyhyt ja päästäisiiin kesään, jonka kestän kun tiedän, että sitä seuraa syksy.
    Mukavaa viikonloppua!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s