Rumat meikkaa !


Työskentelen asiakaspalvelussa ja tapaan monenlaisia asiakkaita, näen kaikenlaista ja kuulen jos vaikka mitä, kuten kaikki asiakaspalvelijat.

Eilen tuli nainen, jolla oli päässään pipo, missä luki Rumat meikkaa. Tuli aika kiusallinen olo, sillä tunsin kaikki meikkini kasvoillani. Niin ja sen viestin, että kylläpä olen ruma! Ihan vaan sen takia meikkaankin, että olisin edes vähän siedettävämmän näköinen 🙂

Vaikka eipä se paljon auttanut. Olen aina meikannut juuri senkin takia, että olen luonnostani kalpea, minulla on niin vaalea iho, että meikkivoiteella yritän tehdä itsestäni hiukan terveemmän näköistä. Hah, tuli kuitenkin miesasiakas, joka ens töikseen tokaisi: Oletpas sie kalvakka!

Siitä olikin sitten hyvä jatkaa… Hymyile siinä sitten kun olisi tehnyt mieli sanoa, ettei ole tuossa sinunkaan käytöksessä mitään kehumista.

No hyvä! Olen siis ruma ja meikkaan sen takia 🙂 Silti en aina onnistu, en parhaimmallakaan meikillä peittämään sitä kalvakkuuttani. Se muuten on sellainen asia, mitä minä itse en muissa huomaa??? Siis onko joku kalvakka tai ei??? Minusta se on jokaisen omassa päässä. Jos vaikka ohimennen mainitsen, että ai, ku särkee päätä, niin eikö joku heti huomaa sen, että kuinka kalpea minä olen!? Jos taas en puhu kellekkään mitään päänsärystäni, olen ihan normaali värissä?

Silti, minä maalaan huuliani, piirrän joka aamu itelleni silmät ja oikein nautin siitä!

One thought on “Rumat meikkaa !

  1. En kyllä yhdy tuohon pipo-kommenttiin. Kyllä kauniskin ihminen meikkaa ja moni ruma jättää meikkaamatta. Ja kauneus on katsojan silmissä…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s