Kissat ja koirat


Aivan mahtava määritelmä kissa- ja koiraihmisistä!!! Ai missä??? No täällä!

Lukiessani sitä, olin ihan liekeissä! Olen aina rakastanut kissoja! Olen aina sanonut, että olen kissaihminen! Kissat vaan ovat niin ihanan itsenäisiä! Suloisia ja vaikka mitä 🙂 No niin, ja tuo määritelmä kissaihmisistä oli aika lailla osuva. Ihan hämmästyin, että oliko se minusta kirjoitettu…

Tunnistan kyllä nämä tyypilliset koiramiehet, hui kauhia! Niitä on ollut ja en kestä niitä! Ovat mokomat luulleet minut kesyttävänsä??? Kissan??? Ehei, turha toivo! Minun prinssinikin on koiraihminen, mutta onneksi sen verran vanhempi minua ja koska minäkään en ole enää mikään nuori, niin meillä se ei haittaa. Hän tietää, että minä en kesyynny siistiksi sisäkissaksi vaan olen ikuinen villikissa. Jos hän on minulle kiltti, kehrään ja hän heiluttaa minulle häntää.

4 thoughts on “Kissat ja koirat

  1. No, enhän mä ymmärtänyt, että se osui näin kohdalleen. 🙂

    Ihan vaan halusin takertua Taavin aiheeseen ja mun päällimmäinen reaktio tuntui olevan, että yksikään aito kissanainen ei todellakaan lähde vakuuttelemaan yhtään mitään noin turhaa. Niin, se taisi jäädä kirjoituksessa sanomatta, että mä olen kissanainen ja ylpeä siitä! 🙂

  2. Kävin lukemassa ja nyt kyllä on pakko sanoa että osui ja upposi! Loistoanalyysi! Minäkin olen aina ollut kissaihminen, henkeen ja vereen 🙂 Näin se menee…

    Nyttemmin olen myös iki-ihastunut pariin koiraan, mutta silti edelleen. Minä. Olen. Kissaihminen.

  3. Neo – Kissanaiset ovat niin kissoja!
    Roosa – Minäkin tykkään, kaikista eläimistä, mutta kyllä olen aina kokenut kissan kanssa jotain niin samaa.
    Erkki – Minulla niitä koiria on ollut ja ne ovat jääneet, koska en vaan kestä… Kissaihmisenä olen liian itsenäinen, että koira pysyisi mukana. Tai että kestäisi sitä koiran huomion tarvetta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s