Huono nainen


Näin vuoden aluksi voisin palauttaa mieliin, etten suinkaan ole mallikansalainen, superäiti, ihannevaimo tai vuoden työntekijä! Olen juuri sellainen huono nainen, jota voi katsella pitkin nenän varttaan, paheksua ja sättiä oikein porukalla, mutta myös kadehtia…hahahhaa 🙂

Kerronpa muutamia asioita, jotka tekevät minusta huonon naisen, muiden silmissä, ei minun, sillä omasta mielestä olen suht normaali, jollen hyvä, niin en huonokaan.

– Pidän miehistä! Wau! Minusta on ihan kiva katella miesten tiukkoja peppuja ja jopa flirttailla. Miehet saavat katsella naisten tissejä ja arvostella, kuka on pantavan näköinen. Jos nainen tekee niin, miksi se on huono asia? Viihdyn siis miesten seurassa, enemmän kuin naisten. Niinpä liikun miesseurassa ja vaikka moni niin luulee, niin en ole kaikkien seuralaisteni kanssa ollut sängyssä.

– Juon olutta! Joisin joka päivä, jos se ei turvottaisi tai jollei siitä toisinaan tulisi niin huono olo. En siis juo humaltuakseni, vaan otan oluen silloin tällöin.

– Kiroilen kuin rantapiru! Jatkuvasti siitä huomautellaan, rypistellään otsaa ja paheksutaan. Anteeksi, tosi paljon anteeksi. Ei tarvitse ottaa niin vakavasti. Jos joku loukkaantuu minun kiroilemisesta, niin minä vaan ihmettelen.  Minusta kiroileminen vaan on niin elämää helpottava tekijä, sillä ne ovat vaan sanoja!

– Juuri punasin huuleni! Ai, että olenkin syntisen näköinen. Ilman huulipunaa ei voi elää! Ei päivääkään. Huuleni suorastaan vaativat saada väriä. Samoin kuin koko naamani meikkiä! Yleensä riittää kun aamulla meikkaa, mutta huulipunaa on välillä lisättävä, että kokonaisuus säilyy. Kun makaan joskus jossain, minulla on oltava huulipunaa. Kyllä, se on turhaa, mutta ei minulle!

– Huitelen missä sattuu! Siis, kerrassaan vastuutonta! Olen aina menossa, jos en tapaa miehiä, niin juoksen muissa riennoissa, jopa ihan yksin. Useimmiten kuitenkin jonkun miehen kanssa. Niin, äitinä asemani saattaisi jonkun mielestä horjua? Olen opettanut lapseni omatoimisiksi ja vastuullisiksi, niin ettei tarvitse olla jokaisen nenää niistämässä. Voin erittäin vapaasti mennä, sillä olen heidän kanssaan enemmän kuin kukaan uskoisi. Yksinhuoltajan suomaa onnea!

– Minulla on rakastaja! Huolimatta siitä, että kuljen miesten kanssa, minulla on ihana rakastaja ja vain hänen kanssaan menen sänkyyn. Niin yllättävää kuin se onkin 🙂 Muut miehet saavat nauttia vain ystävyydestäni ja heille sopii se! Ihan loistavia yksilöitä.

– Minua ei kiinnosta perinteiset naisten jutut! En kestä naislaumoja, en osallistu naisten saunailtoihin, en yksiinkään tupperhupper-kutsuihin, en shoppaile, en käytä hameita, en puhu ruuasta, en syö liikaa, en tykkää suklaasta, jne… lista on loputon!

– Haluan käydä eräretkillä ja autoilu on ihan parasta! Renkaan vaihto onnistuu ihan näppärästi ja lampunkin olen autoon vaihtanut. Sellaista säätä ei ole keksittykään, että minua jotenkin hirvittäisi lähteä ajamaan.

Minusta tuntuu, että jollen olisi huono nainen, saattaisin olla mies 😀

3 thoughts on “Huono nainen

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s