Meinasin taas lopettaa


Niin, olen minä ennenkin meinannut. Harkitsin oikein hartaasti, että miksi minä oikein pidän tätä blogia? On ollut aikoja, että olen olen ollut oikein ihastunut tähän blogiini ja nauttinut sen hyysäämisestä. Vaan, tämä on kuin kaikki minun satunnaiset miessuhteeni (Auts!), että kun alkuviehätys on mennyt, minua alkaa vaan väsyttää. Silti, en raaski… Eli olemme kuin vanha avuopari, olemme niin tottuneet toisiimme. On asioita, joista ei viitsi puhua, ettei tule paha mieli. Esim. suhteeni Prinssin kanssa on sellainen, jota en voi kovasti paljon hehkuttaa, koska sillä loukkaan, ihan tahtomattani joitain. Silti se on suhde, mikä saa minut edelleen leijumaan, vaikka se on kestänyt jo yli 8kk. Se minun kohdallani huisin pitkä aika.

Kun katselen sitä, millai minun blogiini on tultu, niin hakusana on lähes aina se jalkine, mitä käytetään sadesäällä. Voi kiesus, en olisi voinut kuvitellakaan, että mokoma juttu saa niin valtaisan kiinnostuksen. Puhumattakaan siitä kalenterista, mitä käytettiin nuorena 🙂 Hahaa, no ne ovatkin sellaisia vaarattomia aiheita. Vaarallisista aiheista ei oikein uskalla kirjoittaa? Sen takia minua houkuttelee välillä ihan uuden blogin kirjoittaminen, missä voisi tuulettaa oikein täysillä. Vaikka, onhan se ihan hyvä opetella hillitsemään itsensä.

Silti, olen aika lailla koukussa blogeihin. Tietokoneenkin olen aikani hankkinut sen takia, että saan sillä kirjoittaa. Kirjoittaminen on minulle elinehto ja koska tuskin ikinä kirjoitan kirjaa, se ei oo minun juttuni, niin blogeja rustaan ja kirjeitä. Ne ovat tarpeeksi nopeita ja kun ei huvita muokkailla.

Katsotaan, mitä tästä syntyy vai syntyykö yhtään mitään.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s