Hyvä saldo !


Viimeinen päivä tältä vuodelta! Jos katsastelen tätä vuotta, niin plussalle jään, niin kuin yleensä. Kaikin puolin olen nauttinut elämästä ja saanut kokea monia onnen hetkiä. Huolimatta siitä, että oli niitä panikoimishäiriötiloja tai ehkä juuri niidenkin takia, oli onnen hetket tosi upeita. Muuten olen saanut olla terve ja se on hieno juttu! Tapasin Prinssini, joka on kohdellut minua kuin prinsessaa, kuin koskaan ikinä kukaan toinen mies. Lapseni ovat tuottaneet minulle niin paljon iloa! Työni on ollut niin ihanaa ja olen saanut paljon aikaiseksi. Olen viettänyt aikaa ihanien ystävien kanssa, etenkin E on ollut helmi! Olen saanut enemmän kuin olisin ansainnut! Olen siis niin iloinen ja tyytyväinen, että jos ensi vuosi menisi jotakuinkin samalla lailla, olen tosi onnellinen ihminen!

Ps. Kuten huomata saattaa, niin huonoja asioita ei kannata muistella!

Upeeta Uutta Vuotta kaikille!

One thought on “Hyvä saldo !

  1. Juu, kannattaa muistaa vaan hyvät asiat. Hyvää UUTTA VUOTTA sinulle ja perheellesi ja kiitos ihanasta Uuden Vuoden kortista.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s