Hetket onnelliset ihanat…


Minä olen AINA ollut ihan intona wanhoihin kotimaisiin elokuviin. Kyllä, näin on, niissä vaan on fiilistä. Kun olin hiukan toisella kymmenellä, minulla oli kansio, mihin keräsin kuvia elokuvista ja kaikki mahdolliset tiedot. Siis, tykkäsin niistä elokuvista silloin ihan nuorena. Nyt tykkään niistä edelleen siksi, että tulee mieleen ne ajat, kun tykkäsin niistä vielä enemmän 😀

Niistä ajoista on tämäkin biisi. Ihana, minusta 🙂

Tralal-la-laa….

Muita sunnuntain  ihanuuksia löytyy täältä!

10 thoughts on “Hetket onnelliset ihanat…

  1. Joo kyllä näistä tulee mieleen lapsuusvuodet, en niistä ihmeemmin tykännyt mutta kummasti ne on mieleen iskostuneet yhtenäiskulttuurin aikana kun ei ollut kuin muutama media. Nyt on kiva palata muistoihin… ;D

  2. Tuttua kamaa, vaikka minun lapsuudenkodissani ei pahemmin suomalaista musiikkia kuunneltu, myöhemmin olen oppinut kuuntelemaan.

  3. Minun lapsuudessa kaikki oli kiellettyä – mutta kotimaisia elokuvia sain katsoa, mikäli ne tulivat ennen uutisia ja niin sitten revin niistä kaiken irti!

  4. Vanhat kotimaiset elokuvat olivatkin jotain, samaa ei voi sanoa enää nykypäivän tuotannosta. Tai mistäs minä tiedän, enhän edes katsele niitä… 😮

    Eila Pienimäen ääni on kuin tehty tähän kipaleeseen ja muistoja jostain kaukaa tulvahtelee, lapsuudesta kai.

  5. Kaikki on tässä kappaleessa niin yksinkertaista ja selvää. Mitään turhaa tässä ei ole, niin simppelin hyvää vanhaa suomalaista. Yes!!!

  6. Vaiheinen – niin ja se nostalgisuus, kun mie viel muistan ne vanhat veräjät…

    Ari – heh, juuri -59 ja kyl mie vielkii…

    Yaelian – Pienimäen ääni on niin kiltin heleä

    Tuima – tuttuakin tutumpi, jopa ite osaa sen jotenkin vetästä 🙂

    Lepis – minä katselen kaikkia kotimaisia, mutta ne vanhat olivat jotenkin niin yksinkertaisia, siistin kilttejä.

    Taru – nimenomaan simppeliä, joskus sitäkin tarvitaan!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s